Tüylerin diken diken olur ve Dylan bir kere daha vurur. İnlersin ve Dylan seni kucağından kaldırır. Seni odanın karşısına götürür ve ellerini tependeki şeye bağlar. Uzaktaki çekmeceleri karıştırır ve elinde bir şeyle geri döner. Sen ne olduğunu merak ederken Dylan onları meme uçlarına takmaya başlar ve ne olduklarının farkına varırsın. Dylan yavaşça meme ucu kıskaçlarını takarken inlersin.
"Gözlerini kapa."
Gözlerini kaparsın ve Dylan vücudunda bir şey gezdirmeye başlar. Bir sopa olduğunu düşünürsün. Arada minik minik vurarak bütün vücudunda gezdirir. Arada acıdan dolayı yüzünü buruşturursun. Dylan bir süre sonra onu kenara bırakır ve başka bir şey alır. Eliyle yavaşça vajinanı okşar ve elini çeker. Gözlerini açarsın ve Dylan sana döner.
"Gözlerini açabilirsin dediğimi hatırlamıyorum."
"Özür dilerim efendim." dersin ve gözlerini kapatırsın.
Dylan bir göz bandıyla gözlerini kapatır ve odadaki seslere odaklanırsın.
Dylan bir vibratörü başlatır ve vajinana sürtmeye başlar.
"Mmhh"
Vibratörün hızını arttırır ve parmaklarını içine kaydırır.
"Aman tanrım."
Parmaklarıyla G noktanı bulur ve oraya baskı yapar.
"Dylan! Geleceğim. Gelebilir miyim? Lütfen..."
"Üç dediğimde. Bir..."
Kelimelerin arasında uzun uzun bekler.
"İki..."
Yüksek sesle inlersin.
"Üç."
Titreyerek orgazm olursun ama Dylan durmadığı veya yavaşlamadığı için tahmin ettiğinden uzun sürer. Dylan ellerini çözer ama gözlerin bağlı olduğu için önünü göremezsin.
Dylan seni yatağa sırtüstü yatırır. Ellerini ve ayaklarını yatağın köşelerine bağlar ve seni aşağı çekerek başını yataktan sarkıtır.
"Ağzını aç."
Dediğini sorgulamadan yaparsın ve Dylan erkekliğini yavaşça ağzına sokmaya başlar. Ağzının içinde ileri geri hareket eder ve sonuna kadar sokup bekler. Nefessiz kalırsın ama Dylan tam zamanında geri çekilir. Sonrasında Dylan'ın yatağa çıktığını duyarsın ve yavaşça penisini içine doğru itler.
"Mhh"
İleri geri hareket etmeye başlar ve zamanla hızlanır. Elini uzatıp bir vibratör alır ve seni sikerken aynı anda vibratörü de klitorisine bastırır.
"Aman tanrım Dylan!"
İçini inanılmaz bir arzu dalgası kaplar ve bu kısa sürede bütün vücuduna yayılır. Bir süre sonra bacakların istemsizce titremeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GÜVENİYOR MUSUN?
Romance"Güvenli kelimen ne Laura?" "Kırmızı." ---- Bu kitap +18 sahneler içermektedir. Küfür, argo ve aile sorunları bulunmaktadır. Rahatsız oluyorsanız okumanızı önermem.