Ödül

2.3K 17 0
                                    

      Hemen Dylan'ın dediğini yaparak dizlerinin üstüne çökersin. Dylan karşına geçer ve istediği şeyi anlarsın. Dylan'ın erkekliğini ağzına alırsın. Alabildiğin kadar derine alırsın ve geri çekilirsin. Bir süre Dylan'ı emdikten sonra Dylan ağzına boşalır. Geri çekilirsin ve dudağının kenarında kalan meniyi parmağınla alırsın ve Dylan'ın gözlerinin içine bakarak parmağını yalarsın. Ayağa kalkarsın ve Dylan seni öper.

          "Cadılar bayramında bunu çok seviyorum. Makyajın ne kadar dağılsa da kimse hiçbir şey anlayamaz."

        Ona gülümsersin ve yerden şapkanı alırsın. Dylan sana elini uzatır ve tekrar içeri dönersiniz.

         Ginny size yaklaşır. "Aman tanrım Laura, ne oldu sana. Her tarafın toprak içinde kalmış."

            "Dylan'la etrafı turlarken ağacın köküne takılıp düştüm. Önemli bir şey yok." dersin ve Dylan poponu sıkar.

            "Değil mi Dylan." diyerek gözlerinin içine bakarsın.

            "Evet, etraf karanlıktı."

            "Peki o halde. Kendinize dikkat edin." diyerek uzaklaşır.

            "Yalan söyleme konusunda gittikçe iyiye gidiyorsun Laura."

            "Ne yani bana yalancı mı diyorsun?" deyip kendini Dylan'a yaslarsın. "Abin beni bahçede bir güzel sikti mi deseydim?" deyip alt dudağını ısırırsın.

            "Selam Dylan."

         Bu sesin kime ait olduğunu anlayabilmek için dönersin ve kumral, uzun boylu bir adam olduğunu fark edersin.

            "Selam Jack. Geleceğini bilmiyordum."

Kafa karışıklığı içinde bir Dylan'a bir de 'Jack'e bakarsın.

"Ah kusura bakmayın. Jack bu Laura. Laura, Jack. Çocukluk arkadaşım."

"Tanıştığımıza memnum oldum." deyip gülümsersin.

"Bende."

"Ee, hangi rüzgar attı seni buraya." der Dylan.

"Yapacak işim yoktu geleyim dedim."

"İyi yapmışsın."

"Ah, annenlere merhaba diyeyim. Sonra görüşürüz." diyerek uzaklaşır.

Dylan bir garsonu çağırır ve tepsisinden iki içki alır. Birini sana uzatır ve gülümsersin.

"Teşekkür ederim."

"Parti hakkında ne düşünüyorsun?"

"Bugüne kadar geldiğim en havalı cadılar bayramı partisi."

Dylan güler. "Bunu duyduğuma sevindim."

Sonraki birkaç saat orada takılırsınız ve sonra Dylan ve sen partiden ayrılırsınız.

"Şu korseyi çıkarmak için sabırsızlanıyorum."

"Emin ol ben de."

Gülümsersin.

Eve varırsınız ve odana çıkıp üstünü çıkarırsın. Camı açmaya gidersin ve pencereden kapalı havuzu görürsün. Hemen üstüne bikinilerini giyip bir havlu alırsın. Aşağı inersin ve dış kapıyı açarsın.

BANA GÜVENİYOR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin