Yeni ev

3.9K 33 0
                                    

      Dylan son olarak gözlerini bağlar ve seni öpmeye başlar. Öpücükleri dudaklarından boynuna oradan da memelerine doğru iner. Memelerini emer ve aynı anda eliyle vajinana masaj yapar. Bir süre sonra üstünden çekilir ve odada dolaştığını anlarsın. Elinde bir kırbaçla geri döner ve fısıldar.

"Saymanı istiyorum."

"Peki efemdim."

Gövdene doğru kırbaçla vurur.

"Bir."

Aynı yere bir daha vurur.

"İ-iki."

Bir daha.

"Üç."

Bir daha.

"Ah, dört."

Bir daha.

"Beş!"

Ve durur. Ellerini çözer ve başının üzerinde tekrar bağlar.

"Kıpırdatma."

"Tamam."

"Tamam ne?"

"Tamam efendim."

"Güzel."

Ayaklarını çözer ama bu sefer de başka bir şeye bağlar. Sopa gibi bir şey olduğunu hissedersin ve Dylan tek hareketiyle seni yüzüstü döndürür. Sopayı açar ve bacakların iki yana ayrılır.

"Ah"

"İstediğin kadar bağır kedicik."

Poponu havaya kaldırır ve bir şaplak atar. Çok geçmeden aynı yere bir daha vurur.

"Ah!"

Vurduğu yeri öper ve yine uzaklaştığını hissedersin. Tekrar sana yaklaşır ve soğuk bir şeyi poponun üstünde gezdirir.

"Mmh" diye mırıldanırsın.

Yavaşça popondan içeri doğru itlemeye başlar ve bunun bir popo tıkacı olduğunu anlarsın. Kıpırdanırsın ve Dylan gergin olduğunu anlar.

    "Merak etme bugün anal yapmayacağız, sadece bu."

"Peki efendim."

Metal şeyi içine tamamen iter ve bağırırsın.

"Ah!"

Dylan kenara uzanır ve bir vibratör alır. Popon havada ve bağlı bir şekilde yattığın için fazla bir hareket kapasiten yoktur. Dylan vibratörü sana yaklaştırır ve başlatır. Yavaşça klitorisine değdirir ve inlersin. Vibratörün hızını arttırır ve sana doğru bastırır. Sen vibratörle deli oluyorken Dylan yavaşça kalçanı öper. Bir süre sonra parmaklarını içine iter ve bağırırsın.

"Aman tanrım."

Parmaklarıyla içinde ileri geri hareketler yapar ve bir müddet sonra dayanamayacak hale gelirsin.

"Dylan ben... Ben boşalacağım..."

"İzin almadan yapamazsın." der Dylan.

"Lütfen- lütfen..." dersin ve Dylan bir anda durur.

"Daha yeni başlıyoruz."

Bütün arzun içinde kalır ve nefes nefese beklersin. Dylan'ın pantolonunu çıkardığını duyarsın. Yavaşça arkandan yaklaşır ve prezervatif paketini açar. Penisini vajinana sürter ve klitorisine değdiği an sıçrarsın.

BANA GÜVENİYOR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin