Dylan sana doğru yaklaşır ve sana sarılır.
"Çıkalım mı?"
"Mhm." dersin ve evden çıkarsınız. Arabaya binersiniz ve Dylan'a yolu tarif edersin.
Minik bir kafenin önünde durursunuz ve arabadan inersiniz. Dylan'a elini uzatırsın.
"Hadi gel."
Dylan elini tutar ve içeri girersiniz. Kendinden emin bir şekilde içeri doğru ilerlersin ve Josh'u her zamanki masanızda otururken görürsün. Josh ayağa kalkar.
"Selam Josh. Bu Dylan. Dylan, Josh." diyerek onları tanıştırırsın.
Dylan gülümser ve elini uzatır.
"Tanıştığımıza memnun oldum Josh."
"Ben de." diye karşılık verir Josh.
Oturursunuz ve kahvelerinizi söylersiniz.
"Seni görmeyeli uzun zaman oldu Laura." der Josh.
"Cidden öyle oldu." deyip gülümsersin. "Ethan nerede, onu da görmeyi umuyordum." dersin ve Dylan'a dönersin. "Ethan'la Josh görüşüyorlar. Mmh, yani, bilirsin..."
Dylan sana gülümser.
"O bugün çalışıyor. Esas konumuz bu değil. Siz ne zamandır konuşuyorsunuz?"
"Şu seninle gittiğimiz son partiyi hatırlıyor musun? Orada tanıştık. Ve sanırım o zamandan beri konuşuyoruz."
"Laura'yla birkaç kez buluşmuş olduk ve bir anlaşma yapmaya karar verdik." der Dylan hınzırca gülümseyerek.
"Sizi çok iyi anlıyorum." der Josh.
Birkaç saat kahvelerinizi içip konuşursunuz ve dağılmaya karar verip ayrılırsınız. Dylan'la beraber arabaya binersin ve Dylan eve doğru sürmeye başlar."Ee, Josh hakkında ne düşünüyorsun?" deyip muhabbeti başlatırsın.
"Eğlenceli birine benziyor."
"Anlaşabilmenize sevindim." deyip gülümsersin.
Eve varırsınız ve Dylan sana fısıldar.
"10 dakikaya mutfakta ol. Yemek yiyeceğiz."
"Peki efendim." deyip ellerini yıkamak için banyoya gidersin. Ellerini yıkayıp mutfağa gider ve masaya oturursun. Dylan gelir ve karşına oturur. Emily yemeklerinizi servis eder ve mutfaktan çıkar.
"Laura?"
"Efendim Dylan."
"Özür dilerim. Ben-"
"Sorun yok. Anlıyorum."
"Ciddiyim-"
"Sorun yok." deyip onu rahatlatmak için ona gülümsersin.
Yemeklerinizi yersiniz ve klübe gitmek için hazırlanmaya başlarsın. Saçlarını yaptıktan sonra makyajını yapıp elbiseni giyersin. Topuklularını ayağına geçirirsin ve parfümünü sıkarsın. Aşağı inersin ve Dylan'ı dış kapının önünde görürsün. Sana yaklaşır ve fısıldar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GÜVENİYOR MUSUN?
Romance"Güvenli kelimen ne Laura?" "Kırmızı." ---- Bu kitap +18 sahneler içermektedir. Küfür, argo ve aile sorunları bulunmaktadır. Rahatsız oluyorsanız okumanızı önermem.