Dylan seni alır ve yatağın ortasına taşır.
"Aman tanrım Dylan o da neydi?"
Dylan seni yüzüstü çevirir ve poponu dışarı çıkarır. Sert bir şaplak atar ve fısıldar.
"Efendim diyeceksin Laura. Benim yanımdaki mevkini unutma."
"Peki efendim."
Dylan uzanır ve bir popo tıkacı alır.
"Ağzını aç Laura."
Ağzını açarsın ve Dylan popo tıkacını ağzına sokar. Yalarsın ve Dylan ağzından çıkarır. Yavaşça popona doğru itler ve içine sokar. Kalp atışların artar ve derin bir nefes alırsın. Dylan da yavaşça kendini sana sürter ve içine girer. Git-gel yapmaya başlar ve çarşafları sıkıca kavrarsın. Bacaklarının arasındaki arzu dalgası bütün vücuduna yayılır.
"Benim için gel kedicik."
Dylan'ın dediğini yaparsın ve Dylan içinden çıkar. Prezervatifi çıkarır ve kalkıp çöpe atar. Yatakta yuvarlanırsın ve sırtüstü yatarsın.
"Aman tanrım."
"Aslında katılmayacaktım ama beni baştan çıkarma hareketlerin işe yaradı."
Dylan yanına yatar ve onun üstüne çıkarsın.
"Teşekkür ederim. Çok güzel bir ödüldü." deyip Dylan'ı öpersin. Sonrasında Dylan'ın üstünden kalkıp giyinmeye başlarsın.
"Buraya iki tane bornoz koymalıyız."
"İyi fikir." der Dylan ve yataktan kalkar. O da üstünü giyinir ve odadan çıkarsınız. Sen mutfağa gidersin ve su içersin. Dylan da odasına gidip duş alır.
Bir süre sonra akşam yemeği yersiniz ve odanda dizi izleyerek günü bitirirsin.
Ertesi sabah uykulu bir şekilde mutfağa inersin ve Dylan'la karşılaşırsın.
"Günaydın Laura."
"Günaydın Dylan."
Emily hızlıca kahvaltılarınızı hazırlar ve servis eder.
"Laura?"
"Efendim?"
"Şirketimiz bir maskeli balo düzenliyor, haftaya. Benimle gelmek ister misin?"
"Tabiki. Ama daha önce hiç maskeli baloya gitmemiştim, bilmem gereken şeyleri anlatırsan iyi olur."
"Ah, hiçbir özelliği yok. Maske takmayanlar bile oluyor. Ama böylesi daha eğlenceli. Neyse, sen nasıl bir elbise istediğini belirle ve ben terziye atayım. O da elbiseni yapsın."
"Peki, ama düşünmem gerekiyor."
"İstediğin kadar zamanın var."
Kahvaltınızı edip kalkarsınız. Odana çıkıp kafanda bir elbise tasarlamaya çalışırsın. Aklındaki tasarımın benzerinin bir fotoğrafını bulup Dylan'a mesaj olarak atarsın.
Nasıl?
Üstünde çok güzel duracağına eminim.
Sonraki bir hafta bol bol sex ve morlukla geçer. Sonunda balo günü gelir ve hazırlanmaya başlarsın. Eve gelen kuaför ve makyöz seninle ilgilenirler ve seni hazırlarlar. İki gün önce gelen elbiseni üstüne giyersin. Uzun, siyah, sırt dekolteli elbiseni giyersin ve topuklularını giymek için oturduğunda Dylan odaya girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA GÜVENİYOR MUSUN?
Romance"Güvenli kelimen ne Laura?" "Kırmızı." ---- Bu kitap +18 sahneler içermektedir. Küfür, argo ve aile sorunları bulunmaktadır. Rahatsız oluyorsanız okumanızı önermem.