...5...

472 105 26
                                    

"Gel."

Odaya geldiklerinde arkamı dönmüştüm ve sonunda sonunda yılardır aradığım çocuk önüme gelmişti.

" Siz ikiniz çıkın sadece Murat la o kalsın."

Dediğimi yapıp o iki koruma çıkmıştı. Murat tutuyor du onu Atlas Soykan' nın gözü bağlı idi .

" Murat kurbanlık koyun gibi neden bağladınız gözünü."

"Bilmiyorum efendim kaçmaya çalıştı. Bende böyle bir çözüm buldum."

" Elini bağlasana o zaman. Neyse ."

Murat Atlas Soykan' nı önüme atmıştı ayaklarımdaki Atlas Soykan'a bakıp yüzümü Murat'a çevirdim.

"Sen çık."

"Tabi efendim."

Murat'ın çıkması ile Atlas Soykan'a dönmüştüm. Üzerine yürüyüp gözünü açmıştım. Ve göz göze gelmiştik.

"Siz kimsiniz ? Bu manyaklar neden kaçırdı beni."

Söylediği soruyu dinlerken gözüm kanamış dudağına kaydı  yeni yumruk yemişti sanırım bizim çocukların işiydi.

" Çalışanlarım ile doğru konuş kesmiyim dilini ."

" O zaman bana bir açıklama yapın ne bu yaptığınız eşkıya mısınız."

" Kes! Sana bir açıklama yapmak zorunda değilim asıl senin bana uzun uzun açıklaman gereken konular var."

"Ne açıklamak zorundayım yaa sal beni "

Yan bir gülümseme atıktan sonra" seni buraya esir edeceğim ne salması."

" Kızım sen manyak mısın salsana beni!"

Söylediği sözlere sinirlenip üzerine yürümüştüm üzerine gittikçe geri kaçıyor du.

" Daha adam gibi karşımda dur
duramıyor sun bağırmak ne haddine!!!"

" Ö özür dilerim."

Özür mü cidden bağırdığı için özür mü dilemişti. Benden korktuğu belliydi her üzerine gittiğimde sesi titriyordu. Bu nasıl erkekti.

"Sana bir takım kurarlar öğreteceğim aç kulağını iyi dinle."

"Birincisi burada herkes bana efendim der. Senin gibi kızım mızım saygısızlık yapmazlar o yüzden bana adımla seslenmek yok!"

" İkincisi çalışanlarıma saygısızlık yapmak yok az önce yapmıştın. Hadi onu affettim. "

"Umarım bu gününü dışarıda iyi geçirmişsindir. Çünkü bu son dışarı çıkmadı."

" Ne, ne alaka yaa neler diyorsunuz. Ne saçmalıyor sunuz.

"CEHENNEMİNE HOŞ GELDİN ATLAS SOYKAN ARTIK ALTIN KAFESİN İÇİNDESİN ÖZGÜRLÜĞÜNE SON VERİLDİ."

Korkan gözlerle bana bakıyordu yutkunma,ya çalışıyor du.

" Beni herkesin gözü önünde kaçırıp bir şirkete saklaya bileceğinizi mi düşünüyorsunuz."

" Düşünmüyorum yapıyorum."

" Allah aşkına beni içeri sokarken bütün şirket gördü merak etme bi beş dakika sonra ya hapishane yada deli hastanesi ni boylarsın."

Onu söylemesiyle kahkaha atmıştım. Sonra onu duvara sıkıştırılmış, tım.

" Ömrünün sonuna kadar benim yanımda altın kafeste hapsolacaksın bundan emin olabilirsin. Birdaha bana deli dersen bu yaslandığın duvarın içine geçersin. "

" Bu, bundan nasıl emin olabiliyorsun  neye güveniyorsun bukadar."

"Kendime."

" Nesin neyin  nesisin  sen ."

"Haberler de görmüşsündür."

" Kimsin sen ne  istiyorsun benden!"

" Ben ALEV KARA KAYA  hani şu ünlü Mafya kız tanıdın mı...

Son sözümü söylediğim ,de irisleri oynuyor du nerdeyse yerinden çıkacaktı.

" HANİ YILLAR ÖNCE BABANIN BABAMI HAYATTAN KOPARAN KİŞİNİN KIZIYIM BEN HATIRLADIN MI!!!"

(Yakasına yapışmıştım ağzını açamıyor,du.)

"HAH HATIRLADIN MI ?"

" h hayır."

"İYİ DÜŞÜN."

"hayır seni bilmiyorum."

" İYİ GÜZEL O ZAMAN ZAMAN LA ÖĞRENECEKSİN BENİ ZAMAN LA ANLIYACSKSIN BENİM SENİN CELLATIN OLDUĞUMU BU GÜNE LANET EDECEKSİN KEŞKE ELİNE DÜŞMESEYDİM DİYE YALVARICAKSIN ATLAS SOYKAN..."

anın verdiği sinir ve adrenalin den kaynaklı titriyordum. Üzerinden çekilip kapıya gitmiştim. Kapıyı kapatıp tam kitleyeceğim zaman bir kuvvet olmuştu. Bu Atlas Soykan dı.

" Napıyor sun!"

" Bırak beni lütfen."

" Çekil kapıdan!"

"Lütfen beni burda yalnız bırakma lütfen sal beni."

"Son kez söylüyorum bırak kapıyı!!!

" Lütfen sal beni."

" Eğer şu an şu dakika kapıyı bırakmasan seni odaya kelepçelerim!"

Bunu söylemem le kapıdan kuvvet çekilmişti direk kapıyı kapatıp kilitlemiştim...

Mafya Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin