...17...

256 61 13
                                    

Sabahın erken saatlerinde kapı çaldığı için uyanmıştım. Atlasa döndüğümde o uyuyordu hayla, kim gelecekti sabahın 7:00' da kapıya, genelde benimle bir durum olduğunda ya Murat yada Dicle ye giderlerdi.
Kapıya doğru ilerlemiştim.

" Kim o ?"

" Alev hanım ben Beyaz kavşaktan geliyorum."

" Ne oldu, bir sorun mu var."

" Kusura bakmayın sizi rahatsız ettik ama bizzat sizinle konuşmamız gerekiyor."

"Tamam."

"Buyrun geçin içeri."

Beyaz kavşaktan, en son anlaşmamız ın üzerinden  iki hafta geçmişti. Şimdi ne olmuştu da kapıya kadar adam yolamışlardı. Gelen çocuğu içeri çağırmıştım. Ama Atlas'ın salonda uyuduğunu unutmuştum.

Çocuk içeriye girdiğinde Atlasa bir bakış atmıştı. Atlas ise hiç bir şeyden habersiz uyuyordu. nasıl olurda unuturdum onu uyuyan insanın yanına yabancı girmesinden hiç hoşlanmadım. Ve ayrıca Atlası kimsenin görmemesi gerekiyordu. Ben şimdi ne yapıcaktım. Eminim ki bu çocuk Atlası beyaz kavşağın ele başına yani Cüneyt'  de bahsedecekti.

" Buyrun şöyle geçin."

" Evet Alev hanım biliyorsun ki iki hafta önce bizim yerimizi ziyaret etmiştiniz. "

" Evet, ne oldu da asistanlarım la konuşmak yerine evime kadar geldiğinizi merak ediyorum. "

" Tekrar kusura bakmayın, neyse beni  Beyaz kavşaktan Cüneyt bey yolladı buraya biliyorsunuz ki artık sizinle bir anlaşma yapmıştık. Ve Cüneyt bey anlaşma ile alakalı bir durum için sizi tekrar beyaz kavşağa çağırıyor."

" Zaten bir adam yollamış neden derdini seninle anlatmıyor da beni ayağına çağırıyor."

" Kusura bakmayın Alev hanım eminim ki önemli bir durum dur. Yoksa Cüneyt bey sizin gibi bir kadını ayağına çağırmak istemez."

"Tamam peki, bir ara uğrarım başka birşey varmı."

" Evet birde, en son siz Arif Soykan'ın bilgilerini istemiştiniz Cüneyt bey belki size lazım olur diye bugüne kadar iş birliği yaptığı adamların bilgilerini toplayıp size bilgileri ulaştırmamı istedi buyrun evraklar burada."

" Hımm , Güzel Cüneyt bey'e bu davranışından dolayı takdir ettiğimi söyleyin."

" Tabiki efendim."

" Eee Beyaz kavşakta durumlar nasıl en son sizi koruyacaktım.  Hiç Kavga etiniz mi?"

" Beyaz kavşağın amacı zaten kavga dır Alev hanım. Ama küçük kavgalar için sizi rahatsız etmek istemeyiz Onları kendimiz hallediyoruz. Lakin büyük kavgalar olduğunda arkamızda duracağınız dan eminiz."

" Evet, anlaşmada bu da vardı. Siz bana yeterli bilgileri verin ben sizi diğer kurumlar dan korur ve sizi terfi ederim. Biliyorsunuz Mafyalıkta ki yerimi ve önemi mi emin olun ki sizi bir sözüm ile ne kadar yükseğe çıkarıp yada ne kadar yerin dibine gömeceğim mi emin olun bunlar benim için basit şeyler o yüzden akılı olup istediklerimi yerine getirmeyi ve anlaşmaya sadık kalmanızı öneririm."

"Biz sizin önleminizi biliyoruz Alev hanım ve öyle yanlış bir harekete de bulunmayacağımızda da emin olabilirsiniz. Beyaz kavşak sözünde durur tâbi sözü size verdiysek."

" Güzel, zekisin cevapların akıllıca Cüneyt doğru kişi yi göndermiş."

" Sizinle konuşmak benim için onur dur Alev hanım, biliyorsunuz beyaz kavşak gençlerin yeri eyer adama ihtiyacınız olursa Beyaz kavşağa gelmeniz yeterli .

Mafya Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin