...12...

311 79 8
                                    

Pencereden içeriye ağaran günün ışıkları vuruyordu sabah mı olmuştu?
Tüm gece boyunca yarı uykulu yarı ayık idim. Uyuyamıyordum. Uykum varsa bile uyuyamıyordum. Tüm gece boyunca uyuyan Mia yı sevmiştim. Ve uyuyan Atlası izlemiştim. Gün daha yeni ağarmış idi telefonu alıp saate bakmıştım. Saat 6:00 idi bugün şirkete gitmek zorunda idim Murat'ı şirkete yalnız bırakmıştım. Ona güvenemediğim den değildi bugün artık işleri rayına oturtmak için bir hamle yapacaktım. Bu estireceğim lodos lar için bir adım dı. 
Sabahın karanlığı vuruyordu pencerelerden içeriye kalkıp banyoya ilerlemiştim. Herzaman ki siyah takım elbisesi belimde herzaman olduğu belli olmayan silahım duruyordu. Şirket çantasının içine birkaç evrak doldurup kenara koyup saate baktım saat 8:7 odayı bir kere daha kontrol ettiğimde kırılacak hiç birşey yoktu zaten Atlas Soykan buna bir daha cesaret edemezdi. Olacakları çok net öğrenmiş ti . Odadan çıkmak için hazırladığım da Mia takıldı gözüme onu da dışarı çıkartıcaktım ama zaten dışarıda yalnız kalacağı için bura bırakmak mantıklı idi Atlas Soykan'ı düşündüğüm için değildi.

Odanın kapısını kilitleyip evden aşağı inerek arabanın anahtarını şoföre fırlatarak arabaya geçmiştim. Ne uzun ne kısa olan yol sonrası arabadan herzaman ki havam ile inmiştim. Alev Kara kaya bu idi olan şeyler için düşecek bir kadın asla.
Şirkete dik ve kararlı bakışlarla giriş yaptığımda arkadan gelen sesleri yok sayarak odama yöneliyordum. Yolda üç beş kişiye emir vererek istif imi bozmadan odama çıkmıştım. Odaya Murat'ı çağırması için aşağıdaki çalışan kızların birini görevlendirmiş idim.

" Alev hanım."

" Gel Murat."

" Beni odaya çağırmışsınız buyrun efendim."

" Geç otur şuraya."

" Evet Alev hanım."

" Murat, seninle bazı olaylar hakkında konuşmak istiyorum."

" Hangi olaylar?"

" Şu Atlas meselesi."

" Buyrun dinliyorum Alev hanım."

" Bak Murat,  sen benim sağ kolum sun ve bugüne kadar işime çok yaradın seni severim ve senden beklentilerim yüksek o yüzden sana sadece bir şey soracağım.  Eğer bana bir yanlış yapacaksan eğer şimdi gidebirsin."

" Ne konuda Alev hanım?"

" Salağa yatma Murat, ikimizde bu dili açıkça biliyoruz yabancı yok burda veya Atlas gibi biri yok ."

" Tamam efendim, size karşı herzaman dürüst oldum. Ve bu hayla geçerli sizin yanınızda çalıştığım veya sizin yanınızda bulunduğum her an size dürüst olacağıma söz veriyorum, o yüzden lütfen rica etsem soruyu biraz daha açarmısız?"

" Tamam peki açık konuşacağım, bak Murat sen baya dır yanımdasın. Ve sana güveniyorum, ve şu Atlas meselesi , sana baştan soruyorum Murat eğer kazık atacaksan , bana komplo kurmak gibi bir isteğin seni uyarıyorum en başta git,

" Alev hanım, size kazık atma veya yarı yolda bırakma gibi bir amacım olsaydı daha önce rahatlıkla yapardım. Ama asla böyle bir amacım yoktu, ve şimdiye gelirsek bana neden böyle sorular soruyor sunuz?"

"  Bak Murat sen bana önceden bütün işlerimde yardımcı oldun, sağ kolum oldun , her türlü işte işimi hafifletin,  ve açık ve net olacağım. Bana bunca yaptıklarından sonra bunca iyiliğin dokunduktan sonra eğer bana yanlış yapacaksan yapma Murat git."

" Alev hanım, öyle bir niyetim yok zaten ve öyle birşey yapacağım da sonuçlarını biliyorum ama siz şuan bana yapacaksan yapma git diyorsunuz bunu neden erken uyarı gibi birşey olarak söylüyorsunuz zaten öyle bir şey yapsam beni öldürmeyecekmisiniz."

Mafya Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin