...13...

289 73 23
                                    

Karanlık salonun ışıklarını açtığımda şaşırtmayan sesizlik hâkim sürüyordu. Tek farklılık Mia ayağıma dolanmamıştı merdivenleri çıkarken aklımda hiç birşey yoktu bir boşlukta idim hizmetliler Atlasa yemek ve su vermişti. O yüzden yukarı çıkarken bir anda durdum. Aşağı inmiştim hizmetlileri sorgulamak istiyordum.
Yada onunla yüzleşme den kaçıyordum.
Aşağı indiğimde birtanesi ni durdurup sorgulamaya başlamıştım.

" Atlas Zorluk çıkardı mı?"

" Yukarıdaki beyfendiyi mi diyorsunuz?"

" Bu evde insan olarak kim var başka Cemile."

" Alev hanım ben nerden bileyim neyse yok hanımım bir Zorluk çıkarmadı. Yalnız birkaç sefer dışarı çıkmaya çalıştı sizi çağırdı."

" Siz ne yaptınız?"

" Alev hanımım yok oturun oturduğunuz yerde dedim iyi yapmış mıyım ?"

" Hee Cemile iyi yapmışsın tamam dön işine hadi ."

Bu Cemile abla, yılardır burada biraz deli görümcesini hiç sevmez büyü falan yapıyor bu o yüzden onunla çok uğraşmıyorum.

Tekrardan yukarıya çıkmaya başlamıştım. Odamın katına geldiğimde anahtarla hemen kapıyı açmıştım. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara beni şaşırmıştı Atlas yere oturmuş Mia ile oynuyordu Mia da ona nasıl alışmış sa odayı mırıltıları dolduruyor du.
Odaya girdiğimde Atlas bana bakmıştı. Bir süre sonra tekrar Mia ya dönmüştü o sırada ceketimi çıkarıyordum.
Atlas Mia yı kucağına alıp bana doğru dönmüştü.

" Mia bak annen seni elin adamıyla odada başbaşa bırakıyor."

" Benim kedimi bana karşı dolduramaz sın."

" Bak Mia senin anan seni sabahtan akşama kadar dört duvar arasında şu küçük odada elin adamıyla başbaşa bırakıp kendisi dışarlarda fink atıyor."

" Tabi canım anası akşama kadar Miami sahillerinde idi sanki akşama kadar şirkete evrak baktı."

" Ah kıyamam vah vah canım sen niye yoruldun deseydin bana vallahi koşa koşa giderdim şirkete burada böyle tanımadığın elin kızının evinde çok tatlı bir kedi ile sabahtan akşama kadar sen otursaydın keşke."

" Oğlum doğru söyle şu Cemile sana alkol falan mı verdi ?"

" Bak keşke isteseydim ."

" Açık büfe mi oğlum burası."

" Cemile kim?"

" Ne Cemile si?"

" Az önce dedin ya."

Yemin ederim şu soruları geç idrak edipte geç sorman beni bitiriyor."

" Öf hadi söyle Cemile kim ?"

" Ya işte sana bugün yemek getiren yaşlı kadın."

" Hee şu şiveli Adanalı abla ."

"Neyse uzak dur sen ondan."

" Neden be çok komik kadın."

" Hım yaptığı büyüden ağzın yamulur sa görürsün komiği ."

" Büyü mü yapıyormuş bide geçen ay kocasından ayrılmış."

"Kadınla gün konuşması mı yaptınız lan."

" Evet sen ne dersen de çok iyi kadın."

" İyi iyi , ama sen yine de saçına tırnağına göz kulak ol demedi deme."

"Madem Sevmiyorsun kovana o zaman."

" He kovayımda büyü yapsın. Ruh hastası bırak gezsin dursun evin içinde ."

Mafya Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin