Selamm canlarım uzun bir aradan sonra 28. Bölümü yayınlıyorum belki bazılarınız kitabı okumayı bile bıraktı ama olsun kendimce sebeblerim vardı o yüzden çok gecikti bölüm ama her neyse iyi okumalar hayla okuyan olacak mı ondan bile şüpheliyim:)
...........
Sabahın olduğunu gözlerine vuran hafif ışık sayesinde anlamıştı Alev kara kaya , başı aşırı ağrıyordu her zaman ki gibi bı doktora gitse gerçekten iyi olacaktı...
Yerinde kıpraşarak artık kalkmak istediğini haber vermişti vücuduna.
Üzerini süzdü değiştirildigini anlamıştı ama hayla tam olarak idrak edemiyordu beyni .Etrafa baktı ve önündeki koltukta uyuyan Atlası gördü. Harbi Merak ediyordu en son bayılmıştı karşısındaki cılız oğlan nasıl kurtarmıştı onu.
Yerinden kalktı ve banyoya yöneldi her zaman ki gibi işlerini bitirdi ve üzerini giyindi bu sırada Atlas artık uyandığını belli ederek hareketleniyor du .
Aldırış etmedi Alev ona niye bilmiyordu ama tek bir kelime bile konuşmak istiyordu ama bir yandan da merak içindeydi.
En son söz verdi Alev."Güno , tutsağım."
Atlas ne diyorsun derecesinde Alev'in yüzüne bakmıştı.
"Ne bakıyon olum günaydın işte."
"Sanada."
Atlas sonunda söz verebilmiş ti Alev' e zaten ikisi de konuşkan insanlar değildi böyle olursa iki saat kimse birşey demeden öyle oturacaklar dı Alev araya el atana denk.
"Eeeee Atlas soykan."
"Eeeee Alev kara kaya."
"Lafı uzatmıyorum ne oldu?"
"Ne zaman ne oldu ?"
"Lan salak mısın ben bayılınca ne oldu diyorum ."
"E , öyle sorsana o zaman."
"Sordum şimdi cevap ver."
"Sabah,sabah nutkum açılmamış karşıma geçmiş ne soruyor."
"Lan senin gotun kalktı iyice ha ."
"E iyi indir o zaman."
"Atlas, beni delirtme?!"
"Alev, delir."
"Yürek yemiş bu amk."
"Yok ciğer."
"Taşak geçme benimle soruma cevap ver!"
"Hiç uğraşamayacağım biliyormusun hatta banyoya gidiyorum."
"yok ben bunu sikerim ama "
"terbiyesiz kara kaya."
Atlas yataktan doğruluğu ve dediğini yapıp banyoya doğru ilerledi Alev ise ona öldürücü bakışlar atıyordu.
Ama Atlas hiç etkilenmemiş ti bile ne olmuştu bu çocuğa nerden gelmişti bu özgüven.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kız
قصص عامةtarih boyunca erkek hep güçlü oldu ve bu doğruydu ama bedensel olarak bir kadın da zihinsel olarak daha güçlü idi ve kendi zihnini kullanarak Mafya kızı olmuş Alev Kara kaya Babasının sözde iş arkadaşı olan prens unvanıyla tanınan oğlunu kaçırmıştı...