6

3.3K 457 278
                                    

(soobin-taehyun)

soob: azıcık gülümsemeye calıs
yohanın gözleri üzerinde

taehyun: yohanın gözleri yakında avuclarımın icinde olucak da ailesine sükretsin suan

soob: WHSHWHXHWHDHW
normalde engel olurdum ama izlemesi eglenceli olur

taehyun: bu arada bana kas göz yapıp durma dayım meraklanıyo

soob: benimle balkona gelmen lazım

taehyun: simdi olmaz

soob: ben bi bahane bulurum

taehyun: ne konusucaz

soob: dün hakkında

taehyun: sorun yok soobin
öyle söylemek istemedigini biliyorum

soob: taehyun ben gercekten cok özür dilerim

taehyun: tamam sorun yok

soob: hayır sorun var
tam bi pic gibi konustum
üstelik böyle konusması gereken en son kisiydim
özür dilerim
bi daha olmayacak

taehyun: soobin
biliyorum ben seni
gercekten
birlikte büyüdük biz oglum sen a desen demek istedigini anlarım zaten tamam mı
sorun yok

soob: tamam :(
yine de benden bi sey isteme hakkın var

taehyun: yohanı balkona cagırıp gözlerini oysak mı

soob: AMK WUDUEJXNWJWIX
HAYIR

taehyun: tüh...
niye böyle yavsak yavsak gülüyo bu
ne isler ceviriyo yine

soob: bilmiyorum ama canımızı sıkıcagı kesin

"Okula melez aldıklarını duydum doğru mu?" Soobin ve Taehyun bir anda başlarını telefondan kaldırdı ve masanın karşısında oturan adama baktı. "Evet." dedi Soobin. Konuşan Yohan'ın babası olduğundan Soobin'in cevabı samimi değildi. Sahte bir gülümsemeyle adama bakıyordu yalnızca. "Bu okul iyice zıvanadan çıktı." adam önündeki kadehten bir yudum aldı ve sitemkarca Taehyun'un babasına baktı. "Melezleri yakmamız gerekirken bir de okula sokuyoruz. Çocukların güvenliğinden endişe ediyorum doğrusu."

"Beomgyu iyi biri." diye araya girdi Soobin. Ardından babasının keskin bakışlarına denk geldi ve susması gerektiğini anlayarak önüne döndü. "Hiçbir melez iyi olamaz Soobin." Yohan'ın babası çatık kaşlarıyla Soobin'e baktı. "Neyse ki bir plan hazırladım ve Yohan bu planda bana yardımcı olacak."

Taehyun'un bardağın etrafında gezinen parmakları durdu ve anlamaz bakışlarla adama baktı. "Anlamadım?" dedi sakince. Soobin de aynı onun gibi bakıyordu. "Yohan duygusal olarak meleze yaklaşacak ve onu öldürecek." Soobin'in gözleri büyürken, Taehyun adamın iğrenç gülümsemesini çatık kaşlarıyla izledi. "Değil mi oğlum?"

Yohan'ın yüzüne yerleşen gülümseme tıpkı babasının gülümsemesine benziyordu. Taehyun sinirlendi. Sadece gülümsemesi yüzünden bile delirecek kıvama geliyordu. "Beomgyu kolay lokma zaten babacığım içiniz rahat olsun."

Taehyun yumruklarını sıktı. "Seni çiğ çiğ yemesi beş saniyesini almaz." dedi sinirle. Yohan'ın bakışları onu buldu ve sinir bozucu gülümsemesini daha net gösterdi. "Ne o yoksa melezi mi koruyorsun?" bunu söylemesiyle masadaki bakışlar Taehyun'a döndü. "Seni koruyorum. Beomgyu için senden daha kolay bir lokma olamazdı." dedi gülerek. Gülümsemesi alaycı olduğundan Yohan'ın yüzü düştü ancak fark ettirmemek için toparlandı.

tongue tied • taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin