"Bir şeye mi sinirlendin?" Beomgyu Taehyun'un önünden hızlı hızlı yürüyordu. Tuvalet bahanesiyle dersten çıkmış olsalar da tuvalete gitmek yerine bahçeye yönelmişlerdi. Aslında Beomgyu bahçeye yönelmişti ancak Taehyun da onu takip ediyordu. "Hayır neden?"
"Sinirlendiğinde değişiyordu renkleri."Taehyun adımlarını hızlandırıp Beomgyu'nun yanında bittiğinde Beomgyu ani hareketle ürküp ona baktı ve bakışları Taehyun'u bulur bulmaz Taehyun'un yüzüne bir gülümseme yerleşti. "Neden gülüyorsun?"
"Bu yakınlıkta bakınca gözlerinin rengi daha güzel görünüyormuş." Beomgyu yutkundu ardından tam kafasını çevirecekken Taehyun'un eli çenesini buldu ve bakışlarını yeniden birleştirdi. "Sinirlenmediysen neden değiştiler?""Bilmiyorum."
"Korku falan mı? Bir şeyden mi korkuyorsun?" Taehyun'un aniden ciddileşen ifadesi yüzünden dizleri titredi. Çekici biri olduğunu kabul ediyordu etmesine ancak ciddiyken daha da çekici görünüyordu. "Beomgyu?"
"Ha? Ne?"
"Bir şeyden mi korkuyorsun diyorum."
"Hayır."Bir iki adım geri çekilip aralarında mesafe oluşturdu. "Heyecandan oldu sanırım."
"Neye heyecanlandın?"
"Biri benden hoşlanıyor olabilirmiş."Kaşları çatıldı. "Kim?"
"Söyleyemem."Yürümeye başladığında Taehyun da peşinden hızlı hızlı yürümeye başladı. "Ne demek söyleyemem?"
"Söyleyemem işte Taehyun."
"Yohan mı?"
"Hayır."
"Arka sırandaki çocuk mu?"Beomgyu gözlerini devirdi. "Hayır be o ne alaka."
"Kim o zaman?"
"Söyleyemem dedim, sır."Bahçeye ulaştıklarında, Beomgyu biraz uzaklarında kalan çardağa doğru yöneldi. Taehyun ise hala onu takip ediyordu. "Hoşlandığını nereden öğrendin peki?"
"Emin değilim henüz."
"Ne meraklı çıktın sen de."
"Söyleyecek misin yoksa kafana taş mı atayım?"
"Birileri suratına ağaç yemek istiyor sanırım."Çardağa ulaştıklarında Beomgyu otururken Taehyun çattığı kaşlarıyla tepesinde dikilmeye başladı. "Ne dikiliyorsun öyle?"
"Benim değil mi?"Ani soruyla afallarken, gözleri büyüdü ve yutkundu. "Ne sen misin?"
"Senden hoşlandığını düşündüğün kişi."
"Hayır."
"Gözlerinin rengi değiştikçe değişiyor Beomgyu."Taehyun'un yüzüne yerleşen sırıtışı gerginlikle izledi. "Sen değilsin. Dünya senin etrafında dönmüyor canım."
"Ne demek benim etrafımda dönmüyor? Hep etrafımdasın ama?"Beomgyu sinirlenip yerinden kalkarken Taehyun'la dip dibe geldi ve tam o sırada Taehyun'un etrafı taşlarla sarıldı. Gülerek bir taşlara bir de Beomgyu'ya baktı. "Ne o taşlayacak mısın beni?"
"Benimle dalga geçip durma, yanlış anlıyorlar."
"Ne dalgası geçiyormuşum seninle?"
"Flörtleşiyorsun."Taehyun çevresini saran taşları kafasına yiyebilecek oluşuna aldırmadan bir adım daha yaklaştı Beomgyu'ya.
"Bunu yaparken dalga geçtiğimi kim söyledi peki?"
Yutkundu ve taşları Taehyun'a biraz daha yaklaştırdı. "Taşların beni korkutamaz Beomgyu."
"Benimle bir kez daha dalga geçersen taşları götünden yersin."Taehyun gülmeye başladığında taşlar son bir kez daha yaklaştı ve teslim olurmuş gibi ellerini iki yanda kaldırdı. "Sınıfa dönüyorum." Beomgyu rahat bir nefes verip geriye çekilirken Taehyun yeniden konuştu.
"Yine de şunu bil yürüyen büyü kitabı," bir adımla mesafeyi yeniden kapattı. "Dalga geçmiyorum."
**
vampiskolar
beomgyu: okulu bırakıcam ben
jooyeon: derse gelmedin. taehyun geldi sen niye gelmedin
beomgyu: dalga gecmiyorum dedi
jiseok: ne dalgası
beomgyu: benimle flörtlestigi icin dalga gectigini söyledim
dalga gecmiyorum dedijiseok: COCUK BAYA HIZLI CIKTI AMK
jooyeon: ee beomgyu buna bahanen ne peki askım 🙃
beomgyu: biri buna büyü yapmıs olmasın
jooyeon: yok artık amk
sen aklını kacırdınbeomgyu: yaptılar kesin
imkansız benden hoslanmasıjiseok: niye imkansız olsun salak
beomgyu: BENDEN NEFRET EDIYODU
KISA SURE ONCE DUZELDI ARAMIZ
NASIL HOSLANABILIRjooyeon: senden nefret ettigini düsündügün sırada hoslanıyo olabilicegini niye hic düsünmüyosun peki
jiseok: ben bu cocugun zekasına cok asıgım gel bi öpiyim seni
jooyeon: ACIN TUM KAPILARI
beomgyu: yok öyle bi sey
jiseok: kendi kendini engelleyeni de ilk kez görüyorum
yavrum niye tas koyuyosun yoluna
hoslanıyosa bırak hoslansın cocuk
itmebeomgyu: birileriyle iddiaya girmis olabilir mi
jooyeon: taehyuna bu kadar mı güvenmiyosun
beomgyu: bu kadar mı diye belirttigin konu kücük degil bu arada.
jiseok: peki sence taehyun bunu yapıcak kadar kötü biri mi beomgyu
beomgyu: ya öyleyse
jooyeon: trust issues bi kisi olsa beomgyu olurdu
beomgyu: caresizce yorganın altına girip aglicam
annemden büyü bozma seyini ögrenmeliyim
ya büyü var ya iddia
cözücem bunu benjooyeon: kafayı yedin
beomgyu: belki
ama bu bunları yapmama engel mi
hayır.
görüsürüz yarın
beklemede kalın öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tongue tied • taegyu
Fiksi Penggemarsafkan vampir taehyun ve nefret ettigi melez sınıf arkadası beomgyu