Part 2

44 8 0
                                    

Tália reggel még a raktárépületben van és Henya összeszedte a hullákat és felgyújtotta őket. Henya aztán Táliára nézett és látta, hogy nagyon megviselte amit látott. Henya ezért odament Táliához és megfogta a vállait.

-Sajnálom, hogy ezt látnod kellett drágám de ha egyszer inni kezdek nem tudok leállni. Ilyen egy ripper. Sajnálom!-mondta Henya kicsit elszégyelve magát. 

-Semmi baj! Nem tehetsz róla! Mindenkinek van sötét oldala. Neked az a ripperség. A szememben te ugyanaz vagy aki eddig. Rendben?-kérdezte Tália és mosolyogva néz Henyára. 

Henya ekkor csak egyszerűen megcsókolta Táliát és elhagyták a raktárat. Blaine és Bloom még ágyban vannak. Pihennek éppen és Blaine most ébredt fel egy mozgásra. Blaine keze Bloom hasán van és rúgást érzett. Blaine ekkor felült és mindkét kezét Bloom hasára tette. Bloom erre fel is kelt. 

-Minden oké?-kérdezte Bloom fáradtan és ébredezve. 

-Igen csak rugdos.-mondta Blaine mosolyogva és utána elvette a kezét. 

-Mostanában nagyon aktív. Viszont hamár felkeltem akkor felöltözők és csinálok reggelit. Addig készülj el!-mondta Bloom és kikelt az ágyból.

-Oké!-mondta Blaine. 

Percekkel később Bloom már megcsinálta a reggelit és Blaine is már a konyhában van. A reggeli után Blaine telefonja megcsörrent és felvette.

-Szia Tália! Mi a helyzet?-kérdezte Blaine a telefonba.

-Szia Blaine! Tudnál beszélni Henyával? Van egy kis gond vele.

-Mi történt vele? 

-Tegnap este vért ivott és rákapott. Az egyik raktár munkásait megölte. Mindnek kiszívta a vérét.-mesélte Tália.

-Ez a rippersége miatt van. Mit szeretnél mit tegyek?

-Beszélnél vele? Kicsit kordában kéne tartani.

-Persze!-mondta Blaine.

-Köszi!-mondta Tália és letette a telefont. 

Blaine a telefonját a pultra tette befejezte a tányérok elpakolását. 

-Mi történt?-kérdezte Bloom a pultnak támaszkodva.

-Henyán kijött a ripperség. Már máskor is volt ilyen. Kicsit beszélek vele és rendbe fog jönni.-mondta Blaine.

-Jó én addig itthon leszek. Van itthon is teendő bőven.

-Rendben. Ha bármi van akkor hívj!

-Tudom! Mindig elmondod mielőtt elmész valamerre.-mondta Bloom. 

-Jó csak figyelek rád. Szeretlek!-mondta Blaine és megcsókolta Bloomot. 

-Én is téged!-mondta Bloom a csók után.

Blaine aztán kiment a garázsba és a Teslájával elindult a városba. Brookhavenben John a Slayer Iskolában van ahová természetfelettiek és átlagos emberek egyaránt járnak. John egy tanórára ment be, hogy beszéljen a diákoknak a városról és a városban élő természetfelettiekről. Az óra után a folyosón sétált amikor szembejött vele egy nő. 

-Üdv! Dasha Alton vagyok! Sokat hallottam magáról és mondták, hogy itt van a suliban.

-Igen ma itt kezdtem a reggelt. Maga egy diák vagy mit keres maga itt?-kérdezte John.

-Tanár vagyok. Egyébként meg boszorkány. És tudom azt is, hogy maga witcher.-mondta Dasha.

-Erre nem volt nehéz rájönni. Rólam tanulnak a diákok.

TestvériségWhere stories live. Discover now