Season 2 Part 3

34 6 0
                                    

A szigeten Klaust és Blainet körbevezette Dani. A sziget egy részét láva lepte be de az elmúlt évek során az megszilárdult és a megmaradt helybéliek rendbe hozták a szigetet. Dani majdnem 11 éve ment oda segíteni és nem sokkal később Wanda is csatlakozott hozzá. A szigeten mostmár ismét házak vannak és virágzik az élet.

-Szóval mióta eljöttünk a szigetről azóta itt változások lettek. Segítettem az embereknek és most ez a vidámság és a béke szigete.-mesélte Dani miközben körbejárták a szigeten lévő kisvárost. 

-Szép munkát végeztél!-mondta Blaine elismerően. 

-Ez még semmi! Terjedni kezdett a sziget híre és rendszeresen jönnek ide hajóval turisták.-mondta Dani. 

-Ez mind szép és jó de odahaza van egy kis gond amit megkéne oldani.-mondta türelmetlenül Klaus. 

-Mi féle gond?-kérdezte Dani kíváncsian.

-Jött egy ősvámpír aki írtja a többit és csak obszidiánnal lehet megölni.-mesélte Blaine.

-Obszidiánnal?! Ilyenről még nem hallottam.-mondta Dani meglepődve. 

-Nos igen. Ez új! A lényeg röviden, hogy akik újraéledtek most azokat ezzel lehet megölni.-magyarázta el Klaus.

-Kik éledtek újra?-kérdezte Dani.

-Rajtam kívül még pár testvérem. De egy testvérem már halott Finn miatt.-mondta Klaus.

-Oké mostmár kezd összeállni a kép. Van pár fúrónk. Elvezetlek titeket oda és szedünk pár obszidiánt.-mondta Dani.

-Oké!-mondta Blaine. 

A három fiú el is indult a fúrógépek és egyéb szerszámok raktára felé. Brookhaven rendőrségén eközben John még mindig cellában van és új látogatója érkezett, aki a felesége, Dasha. 

-Még mindig itt vagy? Azt hittem Blaine már kihozott!-mondta Dasha.

-Kiakart de érdekel engem mi lesz ebből. Tegnap itt volt Finn és kiderült, hogy miatta csuktak le. Mellesleg fél tőlem.

-Jó de mégis meddig szándékozol itt maradni?

-Nem tudom! Ameddig szükséges.-mondta John.

John cellájához ekkor fegyveres katonák mentek és egy rendőrtiszt. 

-Rakjátok bilincsbe! El kell vigyük!-mondta a rendőrtiszt.

-Bocsánat de hova megyek?-kérdezte John és közben a két katona bilincsbe fogta őt.

-Ez nevetséges! Ő jó ember! Hisz a fél város ismeri a jó tetteiről!-mondta tiltakozva Dasha.

-Elszállítjuk önt a börtönünkbe. Mellesleg hölgyem az illetéktelen behatolás szabályellenes. Szerencse, hogy nem lopott el semmit! Ha meg igen akkor hálás lehet Finn Mikaelsonnak, hogy nem mondta el.-mondta a rendőrtiszt.

-Persze majd én leszek neki hálás!-mondta szarkasztikusan John. 

A katonák elkezdték elvezetni Johnt az egyik autóhoz és Dasha követi őket és közben beszél.

-Megpróbálom megoldani ezt! Szeretlek!-mondta Dasha.

-Én is téged szivem! Ezt pedig hagyd csak rám!-mondta John. 

Johnt beültették egy rendőrfurgonba és elvitték a börtönhöz. A börtön betonfalai után egy hatalmas épület van ami maga a börtön. Brookhaven és a környező városok összes rabja ebben a börtönben van. Minden cellában egy ember van és mostmár John is kapott egy cellát miután felvette a rabruhát. John pedig most nem tett mást csak várt. 

TestvériségOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz