Season 2 Part 9

27 5 0
                                    

Két nappal később a Layton Centerben történt események után Sarah megtalálta Marcust a tengerparton. Marcus egy padon ül és a tengert csodálja. Sarah békésen odament hozzá és leült mellé. 

-Mi szél hozta önt erre Miss Carpenter?-kérdezte Marcus.

-Érdekel mi volt a célja mindezzel? Hogy miért választotta szét a fivéreket?-kérdezgette Sarah. 

-Nem titkolt célom, hogy Brookhaven pusztuljon el. Ahhoz, hogy elpusztuljon pedig ők a legtökéletesebbek. 

-Mégis most ön itt ül és csodálja a város tengerpartját.

-A város nem pusztul el csak a lakói. Elvégre a lakói teszik várossá a várost.-mondta Marcus.

-Csak, hogy kihagyott valamit. Blaine ősvámpír és őt csak fehértölgy ölheti meg. John pedig witcher és őszintén szólva fogalmam sincs mi a jó fegyver ellene szóval mindkét fivér túléli a robbanást és valószínűleg a többi természetfeletti is.-mondta Sarah.

-Tisztában vagyok ezekkel a tényekkel Miss Carpenter! De az anyag ami bennük van az egy olyan méreg ami végez bármilyen természetfelettivel. A robbanás során egy mérgező hullám süvít majd át a városon amibe minden természetfeletti meghal. Ebbe a méregbe halt meg egy bizonyos Bloom Mikaelson is.-mondta Marcus és aztán elment. 

Sarah hallott már a méregről ami végzett Bloommal és ezért pontosan tudja mennyire veszélyes ez a méreg. 

Északon eközben John egy régies városban van aminek a neve Riflend. Ebben a városban régebben királyság volt még és itt lakott sokáig Jax és Lucifer is. Jax és Lucifer azonban halottak de már voltak jelek arra, hogy élnek. John pedig mostmár biztos lehet abban, hogy élnek, mert Jax pont előtte áll.

-Jax?! Azt hittem meghaltál még jópár évvel ezelőtt.-mondta John.

-Igen az egy trükk volt. Gondoltuk ha a világ halottnak hisz minket akkor azt érzik, hogy mindenki szabad akarata szerint dönt. Ez egyébként így is van de csak így tudtuk elhitetni, hogy ez igaz.-mondta Jax.

-Értem. Minek köszönhetem a látogatásodat?

-Arra gondoltam beszélgethetnénk kicsit. A halál ott jár a sarkadban és gondoltam érdekel a halál.

-Kedves de nem fogok meghalni! Blaine és én külön vagyunk szóval nem okozunk robbanást se pusztulást.

-A szervezetedben azonban méreg van. Ha nem a robbanásba akkor ebbe halsz bele.

-Méreg?!-lepődött meg John.

-Igen!-mondta Jax. 

Jax és John aztán beültek egy étterembe és ott folytatták a beszélgetést. 

-Na és mit javasolsz? Mit tegyek? Éljem úgy a napjaim, mintha az utolsók lennének?-kérdezte John.

-Nem! Normális esetben mondhatnám ezt de másra bíztatnálak. Azt mondom inkább állj bosszút! Marcus megérdemli a véget és bosszút kéne álljatok rajta.

-Miért nem Blainehez fordultál ezzel? Ő kicsit jobb az ölésben.

-Lehet, hogy jobb de te vagy a witcher! Kettőtök közt te vagy az erősebb!-mondta Jax bíztatóan.

-Hát ez igaz! De szerintem ha én meghalok ne csinálj több witchert, mert korlátlan hatalmam van szó szerint. A végén még valaki istent játszik ezzel az erővel.

-Oké ez jogos! Majd intézkedem!

-Rendben!-mondta John.

-Viszont adnék még egy ajándékot!-mondta Jax egy mosollyal. 

TestvériségWhere stories live. Discover now