Part 3

38 7 0
                                    

John furán tekint Sissire és az ajtóban megjelenő nőre, aki Katherine. 

-Bocs ti ismeritek egymást?-kérdezte John.

-Igen!-vágta rá Sissi azonnal. 

-Remek! Akkor elmondhatnád ki ő!-mondta John érdeklődve. 

-Ő Kath! Régen osztálytársak voltunk és rég nem láttuk egymást.-mesélte Sissi.

-Értem! Én John Slayer vagyok! Sissi párja.

-Én Katherine!

-És van családneved is vagy az nincs?-kérdezte John.

-Az most nem fontos!-mondta Katherine.

-Mond Kath van hol aludnod?-kérdezte Sissi.

-Még nincs. Nemrég jöttem ide.

-Megágyazom neked a kanapét. Ráérsz holnap majd szállást keresni.

-Köszi Sissi!-mondta Katherine.

-Jólvan engem meg se kérdezz! Minek is vagyok én itt?-tette fel a költői kérdést John és elment a hálószoba felé.

Sissi megágyazott a kanapéra és Katherine ott aludt el. Másnap reggel John felöltözve lement a konyhába ahol váratlan dolog fogadta. Katherine épp kávézgat a pultnál. 

-Nyugodtan használd csak a kávéfőzőt! Nem kell megkérdezned!-mondta flegmán John és nem gondolt komolyan semmit amit most mondott.

-Tudom!-mondta mosolyogva Katherine és itta tovább a kávéját.

John ekkor a szemét forgatta és elvonult a nappaliba telefonálni egyet. Blainet hívta fel aki fel is vette szinte azonnal a telefont.

-Helló tesó! Mit tehetek érted?-kérdezte Blaine. 

-Szia öcsi! Honnan tudtad, hogy kérni akarok valamit? 

-Megérzés! Na mond miről van szó!

-Sissinek megjelent valami barátja és elég idegesítő. Nem tudnál idejönni és kezdeni vele valamit?-kérdezte John és ezzel célzott valamire.

-Most arra célzol, hogy öljem meg? Figyelj én már nem ölök csak úgy! Az a Blaine már nincs. Beszélgess el azzal a baráttal és lehet barátok lesztek.

-Hogyne! De már az arca is idegesít engem. Nem tudsz átjönni? 

-Ma Henyával csináljuk a börbönös vállalkozást. Utána majd lehet átmegyek.-mondta Blaine.

-Oké, kösz!-mondta John és letette a telefont miután elköszöntek egymástól Blainenel. 

Sissi ekkor már felébredt és a konyhába ment mire John is a konyhába ment ismét. Sissi és Katherine épp nevetnek.

-Min röhögtök?-kérdezte John.

-Kath elmondta miről beszélsz a hívásban Blainenel.-mondta kuncogva Sissi.

-És ebben mi olyan vicces?-kérdezte John és nem ért semmit.

-Az, hogy nem tudtad, hogy vámpír vagyok! Mellesleg emiatt vámpírhallásom van.-mondta Katherine és ő is nevet még.

-Oké szerintem mégjobban utállak!-mondta John és a nappaliba ment tv-zni.

Eközben Henya Blaine és Bloom házában van és a konyhában tesztelnek alkoholos ízeket. 

-Szerintem az első és a negyedik volt a legjobb egyedi párosítás. Plusz még a vérszomjat is elnyomja.-mondta Henya és letett egy poharat a kezéből a pultra.

TestvériségWhere stories live. Discover now