Ez történt eddig:
A fivérek életük azon szakaszába értek, amiben már főszerepet játszik a család és a szeretet. Blainenek gyereke lett, alapított egy börbönös céget Henyával és a sok öröm mellett elvesztette élete szerelmét, Bloomot. John eközben saját ügyeivel foglalkozott és öccsét támogatta. Idővel aztán eljött számára az igaz szerelem Dashaval és megkérte a kezét. A többiek szintén élik a saját életük és Sissi talált egy érdekességet Henyával egy házon amit még nem sikerült megfejteni.
John és Dasha a lánykérés után egy héttel összeházasodtak. Ezután jött az összeköltözés és mindez már 10 éve volt. Bizony! Eltelt 10 év. Blaine lánya, Bella, már 17 éves és lassan igazi felnőtt lesz belőle. Ő jelenleg táborban van és ezt Blaine ki is használta egy kis pihenésre. Blaine ugyanis Párizsba ment szórakozni és bárokból bárokba jár. Jelenleg este van és egy csapossal beszél.
-Szóval kezdem az elején. A nő akit szerettem azaz a gyerekem anyja meghalt. Egyedül maradt és a lányom már kamasz. Higgyen nekem ha azt mondom nem könnyű vele! Viszont 10 évvel ezelőtt a fivérem, John, aki a bátyám megtalálta az igazit és összeházasodtak. Mostmeg már kellett egy kis pihenő és idejöttem. Mit gondol?-kérdezte Blaine.
-Lemaradtam az előző beszélgetésnél. Maga egy vámpír?-kérdezte a csapos furán nézve Blainere.
-Dehogyis! Én ősvámpír vagyok! Egy karó a különbség. Ha fehértölgy csak akkor halok meg.
-És a bátyja? Ő is vámpír?
-Nem! Ő rühelli a vámpírokat de engem még elvisel. John egy witcher. Bonyolult elmagyarázni de konkrétan mindent tud.
-Értem. Kér mégegy italt?
-Igen az jól esne!-mondta Blaine.
A csapos adott is Blainenek egy újabb pohár börbönt és utána Blaine leült egy asztalhoz. Szembe vele ekkor egy férfi ült le.
-Csatlakozhatok?-kérdezte a férfi.
-Hogyne! Lassan úgyis megyek.-mondta Blaine.
-Tudja én tudom ki maga! Ön Blaine Slayer! Maga gyárt börbönt a ripper vámpírbarátjával és Korthán egykori királya volt.
-Jól ismer! Van oka annak, hogy ezt elmondta vagy rám keresett a neten és onnan tudja ezeket? Amúgymeg ki maga?
-Bocsánat az udvariatlanságomért! A nevem Nicklaus Mikaelson! Szólíthat akár csak Klausnak is. Egyébként azért érdekel maga, mert a lányommal volt együtt. Bloom Mikaelsonnal.
-Maga állítólag halott nem?-kérdezte Blaine.
-Igen de jó barátságot kötöttem istennel és kaptam egy újabb esélyt.-mondta Klaus.
-Istennel? Jax már halott.
-Csak azt hiszitek, hogy halott! Lucifer sem halt meg. Mindegy ez a téma bonyolult. A lényeg, hogy itt vagyok és köszönöm, hogy jó volt a lányomhoz!
-A lánya fontos volt nekem. Sőt még mindig az! Életem egy fontos része lesz.-mondta Blaine.
-Azt elhiszem!-mondta Klaus.
Eközben Brookhavenben John és Dasha az új házukban vannak és John kicsit feldúlt.
-Pár nap és Bella hazatér az osztálykirándulásból. Blaine meg sehol. Lehet még mindig Franciaországban van.-mondta John idegesen.
-Szivem nyugalom! Blainenek a lánya a mindene. Egész életedben az öcsédért aggódtál. Ideje magaddal törődnöd!-mondta Dasha.
-Na jó! Tudod te vagy a leghosszabb kapcsolatom eddig és nem is akarok már mást. Örülök, hogy rád találtam!
YOU ARE READING
Testvériség
VampireA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.