Marcus elsietése után Bella ment oda Johnhoz aggódva.
-Ez mi volt?-kérdezte Bella aggódva.
-Nem tudom. Ki kell menjetek az osztállyal az épületből!-mondta John.
-Micsoda?! Ez most komoly?-kérdezte Bella.
-Igen! És siessetek!-mondta John.
Bella sóhajtott egyet és utána Jameshez ment.
-A bácsikád tudja mi lehetett ez?-kérdezte James.
-Nem mondta el mi volt ez de szerintem sejti. Azt mondta mennyünk ki.-mondta Bella.
-Oké!-mondta James.
Bella és James átadták az osztálynak és a tanárnak John üzenetét és elindult az osztály kifelé. John a lépcsőházba rohant és felteleportálta magát Blainehez és Sarahhoz.
-Blaine! Mi történt?-kérdezte John.
-Hát volt egy kis puff.-mondta Blaine.
-Igazság szerint megdobott egy labdaszerű tárgyal pár őrt csak a labda felrobbant.-mondta a valós történéseket Sarah.
-Én is ezt mondtam.-mondta Blaine.
-Mindegy! Marcus idetart!-mondta John.
Amint John ezt kimondta Marcus berontott a terembe és észrevette mindhármukat.
-Úgy tudtam! Ahol az egyik Slayer ott van ott a másik is!-mondta Marcus.
-Azért ez nem mindig igaz!-mondta Blaine.
-Marcus mi nem akarunk bajt! Csak elpusztítjuk a várospusztító akármicsodát és utána mi már lépünk is le.-mondta John.
-Igazságszerint tényleg várospusztító a neve.-mondta Marcus.
-És miért akarsz ártani a természetfelettieknek?-kérdezte Blaine.
-Azért, mert egy vámpír ölte meg a családom gyerekkoromban. Szóval eljött a bosszú ideje.-mondta Marcus.
-Jó kis életcél de én a helyedben inkább pókert választanám hobbinak nem pedig a várospusztítást.-mondta Blaine eltűnődve.
-Te mindig ilyen komolytalan vagy?-kérdezte Marcus.
-Igen ő többnyire ilyen!-mondta John.
-Igen ez igaz! Plusz eltereltem a figyelmed.-mondta Blaine mosolyogva.
Sarah feltört egy ládát eközben amiben robbanó labdák vannak és miután mindet aktiválta, Marcus felé dobta őket. Marcus ekkor bekapcsolt az óráján egy pajzsot ami körülötte holografikusan megjelent és nem lett baja a robbanásoktól. Az épületnek azonban annál inkább.
-Ez lehet nem volt okos döntés.-mondta Sarah.
-Mostmár késő!-mondta John.
Az épületnek annak az emelete amin Johnék vannak, elkezdett omladozni és ez a többi emeletre is hatni kezdett.
-Összefog dőlni az épület!-mondta aggódva John.
-Hol van Marcus?-kérdezte Blaine.
A robbanás helyén egy porfelhű maradt és Marcus rejtélyesen eltűnt.
-Majd később visszatérünk rá! Most elkell tűnjünk innen!-mondta John.
John és Blaine kivitték Saraht az épületből és az épület összeomlása miatt senki nem sérült meg. Bella és az osztálya pedig a suli felé mennek már egy ideje szóval nekik sincs bajuk.
YOU ARE READING
Testvériség
VampireA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.