Part 7

26 6 0
                                    

John reggel felült a motorjára és Blaine és Bloom házához ment. Vidáman motorozott oda és az ajtóban már Blaine várta őt.

-Szevasz öcsi!-mondta John.

-Helló tesó! Jöttél a családi napra? 

-Persze!

-Akkor fáradj beljebb!-mondta Blaine.

John bement a házba és Bloom is üdvözölte őt.

-Bella merre?-kérdezte John.

-Még alszik.-mondta Bloom.

-Már izgatott vagyok, hogy beszélhessek vele.-mondta Blaine izgatottan.

Bella ekkor kijött a szobájából és lejött a lépcsőn. John, Blaine és Bloom vidáman néznek Bellára.

-Jó reggelt!-mondta Bloom és odament Bellához.

-Szia anyu! Ő apa?-kérdezte Bella és rámutatott Blainere. 

-Igen ő az!-mondta Bloom.

Blaine és John ekkor egymásranéztek és utána Bellára. Bella elkezdett Blaine felé menni és Blaine leguggolt hozzá.

-Lányom tudom, hogy sok időt kihagytam az életedből de most itt vagyok és nem megyek sehova.-mondta Blaine.

Bella ekkor szótlanul csak megölelte Blainet és Blaine is megölelte őt.

-Szeretlek Bella!-mondta Blaine az ölelés végén.

-Én is téged apu!-mondta Bella boldogan. 

Ezután csönd lett és Bloom törte meg.

-Bella kimész a kertbe amíg beszélgetek apuval és Johnnal?-kérdezte Bloom és lenézett a lányára.

-Igen!-mondta Bella és kiment. 

A teraszon Bloom, Blaine és John elkezdtek beszélgetni Belláról. 

-Sokat meséltem rólatok. Tudja, hogy Blaine az apja és, hogy John te vagy a testvére Blainenek. Azt is tudja mik vagytok és sokat kérdezett rólatok. Még nem ismer titeket jól de feltétel nélkül szeret titeket, mert tudja, hogy a családja vagytok.-mondta Bloom.

-Értem. Van már képessége?-kérdezte John.

-Igen! Tribrid, mint én de még nem varázsolt. Néha kap egy kis vért szóval nem szárad ki vámpírként. Valamint nem kellett meghalnia. Alapból van benne vámpírság szóval ő az első tribrid aki örökölt mindent.-mesélte Bloom.

Blaine eközben Bellát nézi aki egy tollal ír egy füzetbe a kertben lévő padon. Ezt Bloom észre is vette.

-Tud már olvasni és írni is. Gyorsan fejlődik és okos lány.-mondta Bloom.

-Nemhiába mondtam, hogy különleges lesz.-mondta Blaine egy vigyorral.

-Menj oda hozzá és beszélj vele!-mondta John.

-Mégis miről?

-Bármiről! Ismerd meg!

-Rendben!-mondta Blaine és elindult a lányához.

Blaine leült a padra Bella mellé és beszélni kezdett hozzá.

-Mit írsz?-kérdezte Blaine.

-A gondolataimat és azt, hogy hogyan látom a világot.-válaszolta Bella és írt tovább.

-Akkor ez egy napló?

-Igen. Egyébként anyu mondta, hogy te is szeretsz írni.

-Valóban az egyik kedvenc elfoglaltságom az írás. Te szeretsz írni?-kérdezte Blaine.

TestvériségWhere stories live. Discover now