Mindenki életében előfordul az, hogy egy régi ismerős felbukkan. Az az ismerős lehet akár egy régi barát, egy régi kolléga vagy netán egy régebbi szerelem ami vagy jól vagy rosszul sült el. Blaine esetében ezek a példák mind igazak Sarahra, aki délután bement Blainehez és beszélgetésbe kezdtek.
-Na nem! Ez baromság!-mondta kiakadva és hangosan Blaine.
-Pedig nem az! Mindketten tudjuk, hogy nekem van igazam.-mondta Sarah csípőretett kézzel és nagy magabiztosággal.
-De nincs igazad! Jópár évvel ezelőtt azt mondtad majd keresni fogsz. Vártam rád és semmi nem történt. Még egy üzenet vagy levél se jött rólad. Azt hittem meghaltál!
-Igen de megkell értened, hogy érted tettem. Ismét találkoznod kellett a családoddal és nem akartam utána felbukkanni. Amúgyis sokkal inkább a bátyádra kellett koncentrálj. Vele pedig jóban lettél ahogy tudom.
-Honnan tudod, hogy jóban vagyok vele?
-Beszéltem vele a börtönben. Segített megszökni. Másrészt pedig sokan mesélnek a Slayer fivérekről.
-Amúgy miért voltál börtönben?-kérdezte Blaine.
-Részben ezért is jöttem. Ebben az ügyben csak te segíthetsz. De előbb borotválkozz meg! Jobban bírlak szakáll nélkül.
-Legyen!
-Szuper!-mondta Sarah.
Blaine miután megborotválkozott visszament a nappaliba és folytatta a beszélgetést Sarahval.
-Szóval milyen ügyről van szó?-kérdezte Blaine.
-Majdnem egy éve nyílt egy új irodaház itt Brookhavenben. A tulajdonosa valami feltaláló akit Marcus Layton-nak hívnak és fegyvereket talál fel. Megbízható forrásból tudom, hogy egy új fegyveren dolgozik amit arra tervez, hogy elpusztítsa Brookhavent.-mondta Sarah.
-Miért pont Brookhavent akarja elpusztítani?
-Sokan már tudnak a vámpírokról és az egyéb természetfelettiekről. Marcus is tud rólatok. Úgy véli ha Brookhaven megszűnik akkor a természetfelettiek is. Vagy legalábbis a természetfelettiek maradék része eltűnik.
-Akkor állítsuk meg! Odamegyünk és elintézzük ezt a fickót. Nem lehet olyan nehéz.-mondta Blaine.
-Véletlenül meghallottalak titeket és ti most a Layton Centerbe mentek? Csak, mert ott lesz holnap osztálykirándulásunk.-mondta Bella, aki most jött le a lépcsőn.
-Igen. Egyébként Bella bemutatom neked Sarah Carpentert! Sarah neked meg bemutatom Bella Slayert, a lányomat.-mondta Blaine.
-Szia!-köszönt Sarah.
-Szia! Te vagy apu új barátnője?-kérdezte Bella kicsit kínosan érezve magát.
-Nem, én egy régi kollégája vagyok még a bérgyilkos időkből. Mondjuk az igaz, hogy jártunk egy ideig de most csak barátok vagyunk.-mondta Sarah.
-Pontosan!-mondta helyeselve Blaine.
-Oké!-mondta Bella és inkább visszament a szobájába.
-Szólok Johnnak, hogy segítsen ebben az ügyben. Bellát nem akarom belerángatni egy ilyen helyzetbe.-mondta határozottan Blaine és elment.
Blaine elment Johnhoz és azonnal a lényegre tért.
-Sarahval részt veszünk egy akción és elkéne menned a Layton Centerbe, hogy felügyeld Bellát. Mi Sarahval pik pakk alatt elintézzük! Csak kéne egy kis segítség Bellával.-mondta Blaine.
YOU ARE READING
Testvériség
VampireA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.