Klaus ott áll Finn előtt pár lépésnyire és előtte ott hever húguk, Rebekah holtteste.
-Látom a család felé még mindig gyűlöletet mutatsz.-mondta Klaus.
-A hibrid Nicklaus meg szokásához hívően kimondja a nyilvánvalót.-mondta Finn.
-Finn most kaptunk egy új esélyt az életre. Komolyan arra használnád, hogy ismét a halálba küld a családot? Ahogy látom Rebekah már ismét halott. Mi a helyzet a többiekkel?
-Rajtunk kívül még Elijah és Kol van életben. Na meg a drága kis Hayley.
-Ezekszerint még nem találkoztál velük. Azt viszont elmesélhetnéd, hogy mi öl meg minket ha a fehértölgy nem. Szóval mi jó ellennünk?-kérdezte Klaus és hátratett kézzel járkálgat.
Finn ekkor kihúzott egy feketeszínű karót Rebekah holttestéből.
-A válasz az obszidián. Ezzel a kőzettel van beterítve a karó és csak ez jó ellenünk.-mondta Finn.
-Akkor add át és nem esik bajod!-mondta Klaus és nyújtotta a kezét a karóért.
-Ennyire hülyének nézel? Tudom jól, hogy ellenem vetnéd be. Azt javaslom menj el amíg lehet.-mondta Finn.
Klaus ekkor megfogadta Finn javaslatát és elment. Finn Mikaelson az a fajta ősvámpír aki nem örül annak, hogy vámpír. Finn mindig is ember akart volna maradni és magával együtt az összes ősvámpírt kiirtaná.
Másnap reggel Johnhoz bekopogott a rendőrség és ajtót nyitott.
-Üdv! Miben segíthetek?-kérdezte segítőkészen John.
-John Slayer? Le van tartóztatva!-mondta a rendőr és már vette is elő a bilincset.
-Mégis miért?-kérdezte John.
-Ezt nem tehetik!-mondta Dasha.
-Elfogató parancsunk van rá.-mondta a másik rendőr.
-De nem tett semmit!-mondta Dasha.
-Nyugi szivem majd megoldom! Estére már kint leszek.-mondta John és a rendőrökkel aztán elment.
Dasha aggódva áll az ajtóban és nem egészen tudja mit tegyen. Közben a rendőrautóban Johnt elvitték az őrsre. Eközben Blaine a városban Klaussal beszélget a parkban.
-Megvan mivel kaphatjuk el Finnt.-jelentette ki Klaus.
-Mivel?-kérdezte Blaine.
-Obszidián karóval. Kiderült, hogy az olyan fajta természetfelettieket akik olyan módon tértek vissza, mint mi, azzal lehet megölni.
-Tényleg megölnéd a bátyád?
-Finn mindig különc volt. Sosem tartottuk a család tisztes tagjaként. És inkább haljon meg ő, mint mi.-mondta Klaus.
-Érdekes hozzáállás! Viszont tudok egy helyet ahol van obszidián bőven.
-Na és merre van ez a hely?
-A tengeren. Igazából ez egy sziget ahol töltöttük egyszer a karácsonyt. Egy helikopter kell és odamegyünk.-mondta Blaine.
-Megszerzem a helikoptert!-mondta Klaus.
Klaus el is indult helikopterért és nem sokkal később Blaine kapott egy telefonhívást. A telefon másik oldalán azonban nem Klaus van hanem Dasha.
-Szia Blaine! Johnt elvitte a rendőrség! Kéne a segítséged!-mondta Dasha a telefonba.
-Várjunk csak! Johnt bevitte a rendőrség?! Hát ezt sose hittem volna!-mondta Blaine és próbálja visszatartani a nevetését.
YOU ARE READING
Testvériség
VampireA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.