Épp este van és Blaine ott van még mindig Dasha és John házában. Az elmúlt 20 perc történését próbálják éppen átbeszélni.
-Tehát Finn összehívta a testvéreit egy vacsorára ami holnap lesz. Kell ezen aggódjunk?-kérdezte Dasha.
-Őszintén? Fogalmam sincs! Ez az egész egy másik család ügye. Kérdés, hogy belefolyjunk e.-mondta John.
-Hát nem is tudom. Mik is történtek Finn felbukkanása óta? Te börtönbe kerültél, én meg helikoptereztem egyet Klaussal. Mellesleg Finn miatt vagy börtönben. Így is úgyis belekerültünk már.-mondta Blaine.
-Na jó én azt mondom várjunk egy napot! Meglátjuk mi lesz!-mondta John.
-Jó!-mondta Blaine.
Blaine aztán hazament és másnap reggel a Slayer fivérek nem tettek semmit. Ezzel ellentétben a Mikaelson család most előtérbe került és Klaus meglátogatta Sissit. Az ajtón miután Klaus belépett, Sissi döbbenten néz rá.
-Tehát mind feltámadtatok!-mondta Sissi boldogan.
-Nem egészen. Freya a mennyben maradt. Viszont ami fontos az az, hogy öltözz ki, mert Mikaelson vacsora lesz ma!-mondta Klaus.
-Rendben apa!-mondta Sissi.
Klaus aztán elment de Sissi utolsó szava hallatán elfogta őt egy furcsa érzés amit évek óta próbál elnyomni magában.
Finn az M betűs házban van ami a Mikaelson házat képviseli. Egésznap készül a vacsorára és megterített. Az étel megfőzésével pedig estére pont végzett. Az első érkező Klaus.
-Üdv a vacsorán!-mondta Finn.
-Csak essünk túl rajta!-mondta Klaus és bement az étkezőbe.
A vacsorára utána megjött Elijah, Kol és Sissi is. Mind kivannak öltözve és leültek az asztalhoz. Az asztal két szélén a legidősebb és a legfiatalabb családtag van, Finn és Sissi. Az asztal egyik oldalán ott ül Klaus és Kol, a másik oldalán pedig Elijah, aki mellett egy üres szék van.
-Mond csak Elijah! A bájos kis Hayley merre van? Elvégre övé az utolsó szék.-mondta Finn.
-Remélem bátyám nem gondoltad komolyan, hogy elhozom kedvesemet ahhoz aki hugom haláláért felelős. Ha mégis ebben hittél akkor örömmel közlöm veled, hogy tévedsz.-mondta Elijah és szúrós szemmel Finnre nézett.
-Elijah és az ő régies beszéde! Már hiányzott.-mondta Kol és készült enni.
-Együnk inkább. Már ha javasolhatom ezt.-mondta Finn.
Klaus jót mosolygott ezen a kis párbeszéden és hozzálátott az evéshez. Vele együtt pedig a többiek is.
-Milyen ismét a családi körben lenni Sissi?-kérdezte Elijah.
-Nagyon élvezem! A régi időkre emlékeztet.-mondta Sissi.
-Ezt örömmel hallom!-mondta Elijah és közben felszeletelte magának a húst.
-Klaus, mond, elmondtad már Sissinek az igazságot?-kérdezte Finn.
-Milyen igazságot?-kérdezte Sissi meglepetten.
-Hallgass Finn! Nincs semmilyen igazság!-mondta dühösen Klaus.
-Ha te mondod!-mondta Finn és evett tovább.
Kol ekkor hangos nevetésbe kezdett.
-Komolyan vennéd ezt a vacsorát kérlek?-kérte meg Elijah az öccsét.
-Bocsáss meg csak egy vicc jutott eszembe.-mondta Kol és leállt a nevetéssel.
-Na de! Szerintem itt az idő beszélgetni! Szóval mi legyen Finnel?-kérdezte Klaus.
YOU ARE READING
Testvériség
VampireA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.