Bloom temetése óta egy hónap telt el. Bella fejlődik és Sissi bocsátott rá egy kis növesztő bűbájt amitől már 7 éves lett. Sissi úgy gondolta, hogy idősebb korban könnyebb lesz Bellának feldolgoznia a gyászt és részben igaza is volt. Henya és Blaine a börbön fejlesztéssel foglalkoztak és Blaine gondolatai is elterelődtek a gyászról. John ahogy azt ígérte, lépett egyet Dasha felé és összejött vele. Ma meg már nála ébredt.
-Dasha! Szivem! Ébresztő!-keltegette John Dashat és adott neki pár puszit is.
-Még öt percet!-mondta fáradtan Dasha.
-Nem nem! Ideje felkelni! Már délután van és eddig hagytalak aludni.
-Ahj! Na jó!
-Bocs szivem csak muszáj felkelnünk. Találkozok ma Blainenel.-mondta John és kikelt az ágyból és öltözni kezdett.
-Mikor mondod el neki, hogy együtt vagyunk?-kérdezte Dasha és már ő is öltözködik.
-Nem tudom! Nem akarom a szerelemmel gyötörni amikor épp egy hónapja halt meg élete szerelme.
-Ez érthető! De szerintem nem ez az oka.
-Akkor mi?
-Szerintem félsz.
-Félek?! Mitől?-kérdezte meglepetten John.
-Múltkor meséltél a régi kapcsolataidról. A legtöbbnek úgy lett vége, hogy meghalt a lány vagy épp elmúlt a szerelem. Félsz, hogy ez is elmúlik vagy elveszítesz.-mondta Dasha.
John ezen töprengeni kezdett és valóban érez valami hasonlót. Johnnak sok szerelmi csalódása volt már. Habár John és Blaine közül Blaine a romantikusabb alkat, Johnnak több dráma jutott a szerelemből és mégtöbb veszteség. Blaine a külvárosi házban van és Bella nemrég ért haza az iskolából és nem tűnik boldognak.
-Mi a gond lányom?-kérdezte Blaine.
-Anyutól kaptam még egy nyakláncot és egy osztálytársam letépte véletlenül.-mesélte szomorúan Bella.
-Mutasd azt a nyakláncot! Hátha még javítható.-mondta Blaine.
Bella odaadta a nyakláncot és Blaine elkezdte nézegetni. A nyaklánc nincs elszakadva csak szét jött a kapocs. Miután Blaine megcsinálta, feladta lánya nyakába és ismét a régi.
-Köszi apu!-mondta Bella és megölelte apját.
-Szivesen!-mondta boldogan Blaine és ő is öleli lányát.
-Szoktál gondolni anyura?-kérdezte Bella.
-Mindennap gondolok rá. Viszont ma Tália néni fog rád vigyázni, mint a múltkor. Johnnal fogok találkozni.
-Oké! Szeretem Tália nénit! Mindig hoz valami édességet.
-Szuper! Akkor lehet ma is hoz. De fogadj szót neki!-mondta Blaine.
-Rendicsek!-mondta Bella és felrohant a szobájába.
Percekkel később Tália megjött és felügyelni kezdte Bellát. Blaine pedig ment Johnnal találkozni a klubba.
-Mi a helyzet veled öcsém?-kérdezte John és beleivott az italába.
-Ugyanaz, mint eddig. Henyával viszem a cégünket, Bellára vigyázok és a ház körül dolgozgatok. Na de veled mi van? Meghódítottad már Dashat?-kérdezte Blaine.
-Épp erről akartam veled beszélni. Már egy hónapja együtt vagyok vele csak nem akartam felhozni, mert nehéz időszakot élsz át.
-Tesó engem nem zavar! Örülök, hogy boldog vagy! Már hamarabb is mondhattad volna.
KAMU SEDANG MEMBACA
Testvériség
VampirA Slayer fivérek, John és Blaine két jó fivér akik a sok nehézség után végre a nekik kijáró pihenőidőt töltik, de a szünet nem tart sokáig, hisz életükben újabb problémák merülnek fel.