20. Bölüm

1.3K 13 2
                                    

Tırnaklarım onun sırtında gezdirirken kulağıma şehvetten koyulaşmış sesiyle konuşmaya başladı.

"Bu gece sevişmek yok demiştim ama beni yoldan çıkardın" dedi dudaklarını boynuma bastırken. Bende boynumu yukarıya kaldırıp ona daha fazla alan ayırdım.

" Sende yoldan çıkmak için yer arıyordun" dedim gülümseyerek. Parmaklarımı boynuna kadar kaldırıp boynunu okşamaya başladım.

" Senin olduğun yerde tek yol sevişmek" dedi boynumda olan dudaklarından dolayı sesi boğuk çıkmıştı.

" O zaman sevişelim. Neyi bekliyoruz?" dediğim gibi kendimi ona bastırdım. Dudaklarında kesik bir inilti koptu.

" Yakıyorsun beni" dedi kesik kesik çıkan sesiyle.  Boynunda olan parmaklarımı saçlarına getirdim. Her bir tutamını sevgi ile okşamaya başladım.

" Bu hayatta  yaptığım tek güzel şey, seni sevmek" dediğinde sahici bir gülümseme peyda oldu dudaklarıma.

" Belki de en büyük yanlışında" dedim düşünceli bir şekilde.

" Belki de ben yanlışları seviyorum" dedi alaycı bir şekilde üstünde ki tişörtünün uçlarından tutup çıkardım üstünden. Yüz yüze kaldığımız gibi tekrar öpüşmeye başladık. Onun parmakları benim üstümde ki elbisenin fermurını bulduğu gibi aşağıya çekip çıkardı. Kollarımdan çekiştirip karnıma kadar indirdi.
Sonra da dudaklarımdan ki dudaklarını boynuma oradanda gögüslerimi arasına kadar indirdi.
Sol mememi ağzının alıp emmeye başladığı gibi dudaklarımdan küçük bir inilti koptu.

" Seninle olmayı hiç bir şeye değişmem" dedi nefesi gögüslerimi arasındayken. Benden bir cevap beklemeden bu seferde sağ mememi ağzına alıp emmeye başladı. Bir eliyle de sol mememi parmaklarının arasında yoğurmaya başladı. Dudaklarının değdiği ıskalığı karnıma kadar götürürken.

Bende tırnaklarımı sırtına bastırdım. Sırtı boyunca da gezdirdim tırnaklarımı. Bacaklarının üzerinde kayıp kendimi ona bastırdım tekrar.
İçimde büyük bir yangın var. Sönmeyi bekleyen. Kumaşın altında sertleşmiş erkekliği  kendimi daha sert bastırma neden oluyor.
Onunla yanmak istiyorum hemde şimdi.

Kucağında kaldıp elbiseyi üzerimden tamanen çıkardım. Onun beğeni dolu bakışları üzerimdeyken. İç çamaşırımın çıkarıp kenara attım.

" Odaya geçelim" dedim ona ellimi uzatarak. Saniyeler sonra beni kendisine doğru çekip dudaklarımı öpmeye başladı. Bende aynı şekilde onun dudaklarını öpmeye başladı. Beni kaldırıp kucağına aldığı gibi bacaklarımı sırtına doladım.
Önunla öpüşürken aklıma mazi geldi birden.

"Ya bu gece o adamın koynuna girersin. ya da bir daha bu kapıdan içeriye giremezsin "
diyen patonumum sesi yankılandı kulaklarımda birde.

" Bu işe ne kadar ihtiyacım olduğunu biliyorsun" dedim çaresiz bir şekilde.
Bedenim üzerinden para kazanmak ya da intikam almak zorunda mıydım ben. Neden kadınlar intikam almak için bile bedenleri üzerinde yapmak zorunda kalıyorlar.

" Paraya ihtiyacım var dedin. Ve iş istedin. Bizde ki tek iş bu. İster kabul edersin ister çeker gidesin"
Dedi mide bulandırıcı bir sesle. O gün aklımda çıkmadı o migde bulandırıcı sesi. Sonralarda hep yankılandı. Kabuslarımda coğu zaman.

" Benim istediğim iş oruspu olmak değil" dedim boğazım ağrıyana kadar çıkan yüksek sesimle. O Hazan imkansız gözüyle bakmıştım bu olaya o zaman. Ama çok çaresizdi. Kuzenine bu yapılanların cezasını vermek zorundaydı. Ve çok düşündü. O adamla çalışmak zorundaydı.
Ve kabul etti o berbat işi.

Bu zamana kadar beraber olduğum  bütün adamlarla hemen bitsin istedim. Ama onunla sonsuza kadar sevişmek istiyorum. Ben ondan sonra hiç bir adamla yatmadım. Ya da bunu yapamadım. Benim istediğim şey buydu sevgi ile birlikte sevişmek.
Ben istiyorum diye, başka birileri istiyor diye değil. Yada para için değil.

Düşmanlarımı yenmek için çok paraya ihtiyacım vardı. Ve ben o parayı buldum. Hemde düşmanıma şimdi onun parası ile onu yol edecem.

Beni bu  düşüncelerden sıyıran şey sırtımın değdiği yatak oldu.

Parmak üçları arsızca bütün vücudumda dolaşırken kasıklarımda inanılmaz bir sızı boy gösterdi. Onun çıplak erkekliği benim çıplak kadınlığıma değerken içimde tarafi imkansız bir yangın oluştu. Dudakları bütün vücüdümü talan ettikten sonra

Abi bir haraketle içime girdi.

" Aaahhh" diye inledim çarşafları sıkarak. İçimde hızlı gel gittler yapmaya başladı. Benim inlemelerim odada yankılandı saatlerce Sayamadığım kadar çok kes içime girdi. Zevk ve acı çığlıklarım sardı dört bir yanımızı bunda asla şikayetçi değilim. Onunla sevişmek çok güzel.

Hiç bitmesini istemediğim bir rüya.

Sol meme ucumu dudaklarının arasına alıp emmeye başladı tekrar. Erkekliği hala içimde. Benim tırnaklarım onun sırtında derin izler oluştururken.  Saatlerce sevişmemiz rağmen hala içimdeydi. Onu daha fazla hissetmek için bacaklarımı sırtına dolamıştım. Yorulan bacaklarımı doladığım sırtından açtım. İkimizde nefes nefese kalmıştı.
Kendini sol tarafıma atıp derin derin nefesler almaya başladı.

Boynumda gögüslerimi nasılsın arasına kadar ter damları akmaya başladı. Düzene soktum nefesimi
Boynumda akan terleri ellime silmeye başladım. Beş on dakika öylece uzandı

" Sana hala doymamam akıl karı değil" dedi soluk soluğa bir şekilde.

"  Doyumsuz olduğumu biliyorum" dedikten sonra yataktan doğrulup hızla üzerine uzandım ve erkekliğini içime soktum. Bu sefer ben onun üzerindeydim. İçinde ileri geri haraket etmeye başladım. Önce canım çok yandığı için yavaş yavaş sonrada acı yerini zevke bırakınca haraketlerim hızlandı.  Saniyeler sonra yerlerimiz  değişti ben altta o üste.  Birbirimizden hiç ayrılmadığımız için benim bıraktığım yerden o devam etti. İçimde ki gel gittleri hızlsndıkça benim iniltilerim de çoğaldı.

Kaç kere boşaldımı hatırlamıyorum sabaha kadar. 

Hazan (Yanmak Serbest) +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin