Okunma ve oy sayımız arasında mesafeyi kapatalım istiyorum.
Bekletmeden bölüm atıyorum. Bence bunun için bile oy vermeyi ihmal etmeyelim.
Zevkten başım dönüyor. O Klitorisim içten diliyle fet edince dudaklarımda ardı arkası kesilmeyen iniltiler kopuyor. Fakat bu onu durdurmak yerine daha çok azdırıyor.
Artık onu içimde istiyorum hemde büyük bir istekle. Zaten yanan kadınlığımı şimdi daha beter durumda.
" Beni kıvrandırmaya ne zaman son vereceksin" dedim kesik kesik konuşarak. Başımı masadan kaldırıp oturur pozisyonu aldım. Bakışlarım doğrudan onun üzerindeydi. Başını kadınlığımdan kaldırıp doğruca gözlerime baktı. Başının üzerinden terler akıyor gözleri şehvetten daha koyu bir renk olmuş.
" Daha zamanımız çok" dedi parmaklarınının arasına meme ucumu alıp sıkarken. Aynı anda inledi. Daha önce beni bu kadar kıvrandırmamıştı. Söylediğim sözler onu epey kızdırmıştı.
Bunu koyulaşan gözlerinden anlayabiliyorum.
Ellerini çıplak kalçama koyup zevkle sıkmaya başladı. Aynı anda inledik. Beni oturduğu sandalyede kucağına çekti. İki bacağım sandalyenin kenarlarından sarktı. Kadınlığımı onu sertleşmiş erkekliğinin değince dudaklarımdan ark arka iniltiler koptu. Onun Dudakları sağ meme ucunu emekle meşkul. Elleri kalçalarımda dolanıyor.
Kendimi onun sertleşmiş erkekliğe sürtmekten alı koyamıyorum. Parmaklarım saçlarında geziniyor tutkuyla.Ona her sürtüğümde kendimi kasıklarımda şiddetli bir sızı peyda oluyor.
Ellerimi saçlarından çekip aşağıya getirdim. Pantolonunun altında duran erkekliğini sıktım. O sırada Ayaz inledi. Birazda ben onu kıvrandırayım o zaman.
Kemerini çözdüm hızla düğmelerini açıp fermurında aşağıya çektiğim gibi o aradan ellerimi içeriye soktum. Çıplak erkekliğini dokunduğum gibi Ayaz'ın ağzından bir inilti daha koptu. Başını gögüslerimden kaldırıp yüzüme baktı. Saniye sonra dudaklarımı dudaklarının arasına aldı. Dili ağzımda gezinirken benimde ellim onun gitdikçe büyüyen erkekliğinde geziniyor. Dudaklarımız ayrıldığında nefes nefes birbirimize baktık. İkimizde ter içindeyiz. Gözlerinde istek beni daha da yakıyor. Hemen şimdi tamamlanma istiği daha da körükleniyor. Elleri gögüslerimi buldu, zaten hassaslaşan memelerim onun yoğurmasıyla keskin bir acıya neden oldu. Ama bu dudaklarımdan sadece bir inilti olarak çıktı.
Parmaklarımın arasında ki erkekliğini bir kere daha sıkınca. "aahh" diye sesli bir şekilde inledi.
Oda hıncını almak ister gibi dudaklarını dudaklarıma bastırdı. O kadar sert ve tutkuyla öpuyor ki delirmemek mümkün değil.
Bende karşılık verince oda seslerimiz yankılandı.Ayağa kalktı benimle beraber o sırada bende iki kolumu boynuna dolandım. Dudaklarımız hala büyük bir şehvetle kenetliyken beni kendi masanın önünde ki küçük siyah halıya yatırdı.
İşte şimdi kalbimde deli gibi çarpmaya başladı. Sırtım zemini bulunca Ayaz 'da üstünde düğmeleri açık gömleği bir çırpıda çekip attı. Sonra pantolonu aşağıya çekip çıkardı saniyeler sonra da iç çamaşırında kurtuldu. Ben iki bacağımı açmış onu bekliyorum. Ağır haraklelerle yanıma ulaşıp oturdu. Sol bacağımı kavradığı gibi parmak ucumdan başlayıp göbek deliğime kadar öpüp yaladı. Sonra sağ bacağıma geldi onuda aynı şekilde hem öpüp hemde yaladıktan sonra üzerime uzandı. Sırılsıklam olmuş kadınlığımı değen erkekligiyle inledim. Onun Dudakları boynumu talan ederken benim dudaklarım onun köprücük keminde. Küçük ıslak öpücükler bırakıyorum. Parmaklarımın arasında ki saçlarını çekince dudaklarında kesik bir inilti koptu.Parmakları bacaklarımın iç kısmından kadınlığıma ulaştı. Sesli bir nefes verdim boynuna.
Parmakları zevkten sırılsıklam olmuş kadınlığıma dolaşırken benim dudaklarımdan zevk iniltileri kopuyor. Baş parmağını içime soktup Klitorisim boyu içimde gezdirince dudaklarımdan " Aahh.." döküldü. Sonra iki parmanığı yolladı içime.
Benim inlemelerim derinleşti.Geçen bir kaç saniye sonra parmaklarını kadınlığımdan çıkarıp bacaklarımından karnıma oradanda gögüslerime kadar sürterek çıkardı. Tekrar dudaklarıma yapışınca erkekliği tekrar nabız gibi atan kadınlığımı buldu.
İki bacağımı onun sırtına dolayıp kendimi erkekline sürtmeye başladım." Artık seni içimde istiyorum" dedim şehvet kokan sözlerimle. Sonra devam ettim.
" Bu ceza çok fazla oldu." dedim isyan kokan sözlerimle.Bir kaç saniye nefes nefes kalmış bir şekilde. Şehvetle koyulaşan gözleriyle gözlerime baktı bir süre sonra dudaklarını kulağımda götürdü.
" Sen benimsin başka biri yok" dedi kesin bir ses tonuyla sonra dudaklarıyla kulağımda küçük ıslak öpücükler bırakmaya başladı. Parmaklarımla saçlarını çekmeye başladım.
Erkekliğini tam girişimde ıslaklığıma sürtüyor. Nabız gibi atan kadınlığıma onun sertleşmiş ve büyümüş erkekliği var." Daha fazla... Dayanamıyor..." dedim kesik kesik.
Saniyeler sonra içimi dolduran erkekliği ile inledim zevkten hızlı gel gittler yapmaya başladı içimde.
Benim dudaklarımda sadece zevkten iniltileri kopuyor. Tırnaklarımı onun sırtında derin izler bırakırken oda benim içimde derin izler bırakmak ister gibi hızla girip çıkıyor. Bacaklarımı onun sırtına doladım ki onu daha çok hissedeyim diye. Birbirimizin ağzının içine iniyoruz.
" Çok güzelsin. İçinden hiç çıkmak istemiyorum " diye fısıldadı hala içimdeyken kulağıma. Bu sadece bir gülümsemeye oluşturdu dudaklarımda. İçimde ki gel gittleri hızlanırken.
" İçine boşalacam sorun olur mu?" Dediğinde başımla olmaz dedim. Zaten doğum kontrolü ilacı kullanıyordum. Prezervatif kullandıklarında bile yine kullanırdım doğum kontrolü habını.
Geçen bir kaç dakika ardından ikimizde boşaldıktan sonra kendini yanımda boşluğa attı. Bu sadece bir kereydi. Ben onu yine istiyorum. Daha yeni boşalmama rahmen onu yine istiyorum bacaklarımın arasında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazan (Yanmak Serbest) +18
Fiksi UmumYetişkin okurlar için uygundur Dudakları nabız gibi atan kadınlığımın üstündeyken Dudaklarımdan kesik ama güçlü bir inilti döküldü. " İçini her doldurduğum da oradan hiç çıkmak istemiyorum" diye fısıldadı kendi kendine. " Bende hiç çıkma istiyorum...