Тадео схопив Ріко за плечі й потряс так, що волосся розтріпалося, а на шкірі, коли він його відпустив, залишилися рожеві сліди від пальців. Ріко осів на край столу і потер обличчя.
— Як ти мене задовбав, чортова істеричка, — сказав Тадео рівним голосом, притулився до холодильника і склав руки на грудях. — Слухай, я зараз беру Марсі, відводжу в гараж і вийобую всі зайві думки, а ти йдеш до діда і миришся, зрозуміло? Втрясіть з ним усе, зрозумів?
— Та що тут з'ясовувати? Марсі не можна залишати з ним наодинці, він зовсім страх втратив!
— І ти не допомагаєш розрулити ситуацію! — Тадео заплющив очі й видихнув. Тихо продовжив: — Що нам треба, Ріко? Щоб сеньйор заспокоївся нахрін і відчував себе у безпеці. Бо інакше він глючить і шукає Мері, щоби їй спокійно спалося. Якщо хочеш прогнати Марсі — валяй, тільки переконайся, що зможеш доглядати діда без нього. Повертати його до лікарні не можна. Це ти, сподіваюся, розумієш?
Ріко опустив голову.
— Зрозумів, питаю? — Ріко підняв обличчя, і Тадео направив на нього палець: — Я не маю часу на це лайно! Почнеш вироблятися, я тобі зламаю щось, — прошипів він крізь зуби. Кінчики кучерявого волосся тремтіли. — Відправлю до лікарні, сиди там і гадай, як ми з Марсі удвох доглядатимемо сеньйора. І клянуся, якщо Марсі знову затягне його в душ, я й не подумаю зупиняти. Тож, будь ласка, засунь свій характер глибше в дупу і заткнися! — прошепотів він. — Все зрозуміло, питаю?
Ріко кивнув, і Тадео вийшов. Заглянув у спальню:
— Марсі, збирайся, їдеш зі мною.
Марсі обернувся. Сеньйор був уже в костюмі, ніби секретний агент зі шпигунських бойовиків, що випадково опинився в студентській квартирі. Марсі тримав його за розстебнутий комір сорочки, через руку перекинута краватка, що повисла, як дохла змія.
— Куди?
Тадео вийшов. Спустився в гараж, вивів машину, закурив. Поклав голову на підголівник, заплющив очі й чекав, доки не клацнули дверцята. Марсі пристебнувся, Тадео викинув сигарету і завів двигун. До місця доїхали мовчки, Марсі навіть не дивився на нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сеньйор Федеріко, заспівайте знову!
RomanceВін - правильний, застібнутий на всі гудзики бухгалтер, що має трьох дітей і вже дорослого онука. Він кохає дружину, носить однакові чорні костюми і вирощує троянди біля хати. Не п'є, не лається, не перевищує швидкості та завжди приходить вчасно. Ко...