Сеньйор Еллісон опустив вії та розкрив рота. Марсіаль облизнувся і стиснув його потилицю, ковзаючи вологими пальцями по м'якому попелястому волоссю. Голова штовхнулася в долоню, пальці сеньйора тремтіли, він дихав повільно і глибоко, контролюючи дихання. Марсіаль знову облизав губи — просто не міг зупинитися. Коли хтось червоніє, це виглядає мило з боку, але зсередини... Піт плівкою по всьому тілу — він просочує одяг, стікає з пахв, а від спеки хочеться терміново засунути голову під кран із холодною водою.
Марсіаль потупцював на місці, відстовбурчив дупу, щоб бути якомога далі від стегна сеньйора, і міцніше стиснув білу ручку зубної щітки. Всередину... і назад. Еллісон проковтнув, вії здригнулися, з губи стекла біла цівка піни.
— Досить, мабуть, — сказав Марсі охриплим голосом і витяг щітку з його рота.
А потім довелося ще хапати його за руки з невдоволеним "М-м-м!", бо на слова моральних сил уже не залишилося. Він набрав води в долоню і сеньйор нахилився, його тонкі губи торкнули шкіру ненавмисним поцілунком, залишивши білу пляму піни, що розпливається. Рухнув лопатками, і Марсі зняв ліву руку з його спини.
У спальню він йшов за ним, щоб сеньйор не помітив його дивної ходи. У дверях Марсі зупинився, зловив погляд Ріко — о, і Тадео тут, ну ось і добре... Можна повернутись у ванну. Він відступив. Але зачинити двері не встиг — Ріко засунув у отвір ногу. Окинув Марсі поглядом і так усміхнувся, що той позадкував, поки не наткнувся на борт ванни. Ріко замкнув двері на клямку і стягнув із себе майку. Схопив Марсі за грудки та струснув. Лизнув у щоку. Кинув на кахель рушник:
— На підлогу, шльондро.
Був час, Ріко міг довести його до трясучки однією цією фразою, але це було давно. Навіть смішно тепер. І трохи сумно... Втім, Ріко і зараз міг його довести до сказу і втрати людської подоби. Хоча поки що у квартирі дід, діставати всі свої іграшки з шафи він не буде. Просто тихо і без вишукувань трахне. От і відмінно.
Так і сталося.
Марсі вліз під душ і довго видихнув.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сеньйор Федеріко, заспівайте знову!
RomanceВін - правильний, застібнутий на всі гудзики бухгалтер, що має трьох дітей і вже дорослого онука. Він кохає дружину, носить однакові чорні костюми і вирощує троянди біля хати. Не п'є, не лається, не перевищує швидкості та завжди приходить вчасно. Ко...