Марсіаль лежав у ванній і пестив приховане під водою та піною тіло. Вільною рукою він вчепився в стегно Фредді, слизьке від гелю для душу. Фредді сидів зверху, втискаючи його в нагрітий метал, мружився і кусав губи. Спертися на руки не можна було, і він сперся ліктем, нависнувши так близько, що мокрі пасма торкалися обличчя Марсі, а дихання торкалося щоки та шиї. Марсі нічого до ладу не бачив, тільки навпомацки гладив під водою, і тремтячі м'язи обхоплювали його пальці. Власний пульс бився в губах, ніби хтось хльостав їх мокрим рушником. Гаряча вода нижче плечей не давала тілу охолонути, і, здавалося, скоро спровокує тепловий удар. Та й Фредді поважчав, притискаючи руку Марсі до його ніг.
— Втомився? — Марсі спробував зловити його погляд. Витяг пальці, і Фредді випростався.
— Зачекай... — Марсі застогнав, і Фредді посміхнувся: — Поклади руки на борти. Я не примушу тебе чекати довше, слово честі.
Марсі заплющив очі, ніби від болю, спрямувавши член куди треба і відчуваючи самим його краєчком дотик, схлипнув і витяг руки, і зап'ястки відразу стиснули довгі пальці.
— Ось так і тримай, — тут він, нарешті, сів нижче, і Марсі завив, перед заплющеними очима закрутилися крихітні шестерні. Він моргнув, ворухнувся:
— Рухайся, м-м!.. — він смикнув руками, але Фредді їх утримав. — Швидше!
Фредді облизнув губи, посміхнувся і рушив м'яко та повільно. Його тіло вигиналося хвилями, і Марсі схлипував, тремтів і шипів крізь зуби, а потім Фредді стиснув його сильніше, і Марсі накрило. А коли він трохи віддихався і розплющив очі, то зустрівся зі здивованим поглядом.
— У тебе так завжди?
— М-м-м... Ти сам винен, не можна бути таким гарячим, — Марсі посміхнувся, але вії опустив. — Вибач, я не можу контролювати це.
Фредді відпустив його руки та провів пальцями по тильній стороні долоні. Марсі ковзнув у воду, знайшов його наосліп, і Фредді здригнувся, стиснув його м'яку плоть. Повернувся у профіль, відкрив рота, крапельки падали з кінчиків волосся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Сеньйор Федеріко, заспівайте знову!
RomanceВін - правильний, застібнутий на всі гудзики бухгалтер, що має трьох дітей і вже дорослого онука. Він кохає дружину, носить однакові чорні костюми і вирощує троянди біля хати. Не п'є, не лається, не перевищує швидкості та завжди приходить вчасно. Ко...