•
Yixing zorla Kris'in elinden yemek yiyordu.
Yixing gece boyu Kris'in kolları arasında uyumuştu. Uyandığında ise tepkisizdi. Açıkçası korkuyordu. Kris'in çabuk sinirlenen bir yapısı vardı ve o bunu günışığına çıkarmak istemezdi.
Baekhyun sürekli mesajlar atıyordu. Fakat Yixing hiçbirine geri dönmüyordu. Çünkü üzgündü. Baekhyun , kai ve chanyeol'un gezisini mahvetmişti.
Kris Chanyeol'a mesaj attı.
Kris: Baekhyun ve sen eğlenin. Yixing odadan çıktı şuan beraber yemek yiyoruz. Keyfinize bakın çocuklar. √√
Chanyeol Park: Sonunda. Sevgilimin yüzü gülmüyor. Ne çok seviyormuş Yixing'i √√
Kris: Saçmalama hepimiz üzgünüz √√
Chanyeol Park: Haklısın şimdi bir konferansa katılacağız sonra konuşalım. √√
Kris başını telefondan kaldırdığında Yixing yemeyi bırakmıştı ve başını Kris'in omzuna doğru serbest bırakmıştı.
"Düşündümde Kris , İtalya'ya gidemeyeceğiz."
Üzüntüyle söylediğinde Kris ne diyeceğini bilmiyordu. Yixing için orası bir hayaldi ve gerçekleşmeliydi.
"Sen...başına gelecek en kötü şeyi yaşadın ve ben...gitmemiz için ısrar etmem Yixing."
Yixing anlayışla başını salladı.
"Hayalimdi...çok ama çok çalıştım...Kris."
Ofladı gamzeli olan."Biliyorum. Üzgünüm fazlasıyla. Ama bana inan seni daha sonra oraya götüreceğim. Söz veriyorum."
"P-peki proje?"
"Başkası bulunur merak etme. Senin için rapor aldım ve Bay Jung da ısrar etmedi."
"Teşekkürler."
Yixing biraz daha kıpırdandıktan sonra uyuyakalmıştı.
Kris ise sürekli telefon görüşmeleri yapıyordu.
"İyi günler efendim."
"Ben o görevlinin suçunu itiraf etti mi diye soracaktım bi bilginiz var mı?"
"Efendim onunla avukatlarımızı görüştürdük arkasında ünlü bir şirket olduğunu savundu fakat para teklifimizi kabul edecek gibi."
"Pekala teşekkürler ama sizden rica ediyorum ki Yixing'in daha fazla üzülmemesi icin o adamı ikna edin. İşlediği bir suç ve üzeri kapatılacak birşey değil."
"Anladım efendim. Tekrardan iyi günler dilerim."
"İyi günler."
---
"Cesetleri otopsiden çıkarıldı ve Kore'ye geliyor efendim. Şirketin alt katında bir süre tutulacaklar. Ardından sizin emrinizle defnedilecek."
"Pekala. "
Kris'in planı kazayı yapan kişinin gün yüzüne çıkarılmasıydı. Fakat arkasındaki şirket buna izin vermiyor kazayı yapanın Yixing'in büyükbabası Bay Zhang'ın yaptığının gösterilmesini istiyordu. Kris para teklif etmişti ama bu teklif sonucunda drğişen hiçbirşey olmayacak adam kabul etmeyecekti. Fakat Yixing kazayı yapanın hapiste olduğuna inanacaktı. Hem Kris kazanacaktı hemde intikam alınmış gibi görünecekti.
"Kiminle...konuşuyordun?" Mırıldandı Yixing.
"Ailenin cesedi Kore'ye getiriliyor. Cenaze töreni yapacağız değil mi?"
"Elbette. Onların bir mezarı olmasını istiyorum. Yakılmalarını istemiyorum."
"Defin işlemleriyle ilgileniyordum. Sen iyi misin?"
"Öncekinden daha iyiyim. " mırıldandı memnuniyetle.
Yixing'in ani duraklaması Kris'i endişelendirmişti.
"Sorun mu var?"
"Ok-okula gitmeyecek miyiz? Baekhyun ne zaman dönecek?"
"Kötü hissediyorsun hala bu nedenle biraz daha dinleneceksin. Baekhyun da bu gece yola çıkacak onlara mesaj atacak mısın?"
"Sence atmalı mıyım?"
"Ben gereken bilgileri verdim ama eğer istersen.."
"Atacağım."
Xingie: Endişelenme Baekkie. İyiyim. Kris de benimle. Geldiğinde nasıl geçtiğini anlatmanı istiyorum. √√
Baekkie: Sonunda mesaj attın Xingie. Seni çok özledim. Kendine iyi bak. Görüşürüz.√√
Xingie: Görüşürüz.√√