Yixing cidden bu enjektörü kullanmış mıydı?
Kendini baygın hissetmesinin nedeni uyuşturucu muydu?Kris böyle bişeye inanamazdı. Kanıtlamalıydı değil mi? Ama ona dokunamazdı. Yixing hassas biriydi ve zaten onu öperek büyük bir şok yaşatmıştı .
Yixing geri döndüğünde Kris'in somurttuğunu farketti. Sessizce yanına oturdu.
"Kris bi sorun mu var?"
Kris sessiz kalsa da yüz ifadesi bir sorun olduğunu anlatır şekildeydi.
"Kris?"
Kris ani bir hareketle Yixing'in küçük bileğini kavradı. Yixing gözlerini büyütmüş ona bakarken
"Yixing, kolunu açabilir misin? Birşeye bakacağım." Dedi.
"İyi ama neden?"
"Sadece bakacağım emin olmalıyım."
"Neden Kris anlamıyorum."
"Lütfen sadece dediğimi yap."
Yixing , korkuyordu ama yavaşça kolunu açtığında Kris ondan kolunu çevirmesini söyledi.
Kris derin bir nefes aldığında koltuğa yasladı bedenini. Yixing sadece merakla bakıyordu.
"Rahatlamış görünüyorsun Kris. Neyin var? Neden baktın ki ?"
"Sana soracağım şeye doğru cevap vereceksin tamam mı?"
"P-pekala."
Kris sert tonda konuşurken elindeki poşeti gösteriyordu. " Bunların çantanda ne işi var? Enjektörleri nereden buldun Yixing?"
"Onların oraya nasıl geldiğini bile bilmiyorum. Kris neler oluyor? Onlar oraya....Tanrım! Nereden geldi? Kullanmadım ve nasıl orada olduğunu gerçekten bilmiyorum."
Yixing elleri titreyerek çantasını kaldırıp attığında dikkatsizliği nedeniyle ağlıyordu.
Kris, Yixing'e sarıldığında onun çaresizliğini hissetti. Yalan söylemiyordu. Söylese dahi beceremezdi ki!
"Tamam. Sana sonuna kadar inanıyorum. Bi an benim gibi olmandan korktum. Seni kotu olan herseyden korumak isterken bunu farkedemedim Yixing çok özür dilerim."
"Kim neden böyle birşey yapar anlamıyorum. Yemin ederim b-ben..."
"Şşt...biliyorum ki kullanmadın sarkık dudak . Senin için endişelendim çünkü içinde bulunduğun şu zaman diliminde kendini avutmak için kötü yola başvurabilirsin. Bağımlılıkta bunlardan biri. Bende birini kaybettiğimde başlamıştım. O nedenle ve bugünkü halsizliğini buna bağladım. Üzgünüm."
Yixing ağlamak istiyorken bedenini biraz daha yaklaştırdı uzun olana.
"Aslında ben çok kötüyüm Kris. Farkettim ki ben on-onlar olmadan yaşayamıyorum. Tek başıma olamıyorum. Başaramıyorum işte sanırım ağlama krizine girdim, bayılmış bile olabilirim."
"Y-yixing?"
"Seni buradan gönderdiğim için pişmanım. Bir gün bile dayanamadım. Güçsüz biriyim. Ve aptal gibi hissediyorum. Lütfen beni anla. Ben..."
"..."
"Tekrar burada kalmanı istiyorum ama lütfen aramızdaki yakınlığı ben istemediğim sürece kurma. "
Ben istemediğim sürece bana dokunma...