yirmi üç /M

47 6 0
                                    

Y/N: 7 Ekim Zhang Yixing'imizin doğum gününün son dakikalarında içinde smutumsu bir şeyler de içerecek olan bir bölüm yazmak istedim umarım beğenirsiniz! Hala Kray destekleyenlere gelsin! Ve Lay'in yeni şarkısını dinleyin , medyada olacak iyi okumalar ❤️

                      Uzun olan sevdiğinin yüzündeki gülümsemeyi gördüğünde kendini çok mutlu hissetmişti. Hızlı adımlarla yaklaştığı şirin pastaneden içeri girdi ve ikisi için de oreolu dondurma aldı.

Pastanenin kapısını dirseğiyle ittirerek açtığında Yixing iki elinde dondurmayı tutan adamın elinden birini aldı ve ona yardım etti.

Uzun olan kıkırdadı. "Teşekkürler." dedi kısık bir sesle.

Yixing oreolu dondurmayı çok seviyordu. Kris bu dondurmayı sevdiğimi nerden biliyor diye düşünmeye başladı bir yandan dondurmasını yalamaya devam ediyordu.

"Mmh çok tatlıymış değil mi?" dedi uzun olan heyecanla.
Yixing onu onaylarcasına başını salladı.

-
KrisWu: Hey! Chanyeol-ah!
ChanyeolPark: Hey,hyung!
KrisWu:Bana bir sözün vardı hatırlıyorsun değil mi yeollie?
ChanyeolPark: Unutmuşum hyung sorry hahhaha
KrisWu: Sevgilinle atışmayı bırakıp bizim konumuza odaklansan nasıl olur? Huh?
ChanyeolPark: Sorry hyung :( Ne sormak istersin Yixing hakkında?
KrisWu: Heh, şöyle ol :) Biliyorsun ki senin Baek ile gidebilmen için cebimden bir miktar para çıktı. Karşılığını almak istiyorum izin verirsen :D
ChanyeolPark: Ben hala nasıl benim için parmağını kıpırdatmaktan ileri gittiğini bilmiyorum ama neyse. Artık söylesene neyi merak ediyorsun?
KrisWu: Yixing hakkındaki her şeyi merak ediyorum~~
ChanyeolPark: Biliyorsun hyung o aslında Baekkie'nin arkadaşı ama bende onun anlattığı kadar şey biliyorum. Boyu 1.77 mesela.
KrisWu: Ben onu mu soruyorum ya? Nelerden hoşlanır?
ChanyeolPark: Dondurma sever hyung. Baekkie ile bir kutu oreolu dondurma gömerler. Romantik komedi izlemeyi sever ve kız gibi ağlar hahahhahahah
KrisWu: Başka?
ChanyeolPark: Hyung aramızda kalsın ama bence o da erkeklerden hoşlanıyor :D
-
                   Kris sarkık dudaklı çocuğunu dondurmayı tıpkı küçük bir çocuk gibi hızlıca ve sevinerek yediğini görünce iyi ki Chanyeol'a danıştığını düşündü.

Chanyeol için sonuçta bir şey yapmış onu Baekhyun ile aynı geziye göndermişti. Bunun karşılığında Yixing hakkında bilgi alma teklifinde bulunmuş, Chanyeol kabul ettiğini unutmuş olsa da kısa süre sonra sorularını cevaplamak zorunda kalmıştı ve yararlı da olmuştu aslında.

Yan yana dondurmalarını yiyerek yürüyorlardı Roma sokaklarında.

Hava bulutluydu, açıktı. Kris üstüne aldığı kabanın biraz kalın kaçtığını düşünerek çıkarttı ve elinde tuttu.

Yixing tatlı tatlı etrafa bakınırken Kris gözünü ondan alamıyordu.

İçinden sürekli 'o çok güzel' diyor ve Tanrı'ya şükrediyordu.

Daldığı hayaller dünyasından çıkan Kris kabanının cebine yerleştirdiği küçük kamerasını çıkarttı.

Gülümseyerek Yixing'e döndü.

"Gülümse Sarkık Dudak!" diye bağırdı.

Yixing aniden gelen bu teklifle şaşkınca gülümsedi.

Kris bir fotoğrafla yetinmeyerek bir sürü daha çekti. Yixing'in memnun olduğunu gördüğünde biraz olsun rahatlamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

- FLOPPY LIPS 2 -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin