on yedi

178 14 0
                                    



                        Yixing, okula gittiği günlerde mutsuzdu. Bundan bir hafta öncesine kadar Kris'le beraber geldiği bu kafede bulunmak istemiyordu.


Onu sevdiğini biliyordu. Ama ona yalan söyleyen biriyle yaşaması saçmaydı.

Baekkie :  Nerdesin? Seni arıyorum. ✓✓

Xingie : Krisle her zaman geldiğim kafedeyim. Gelebilirsin. ✓✓

Baekkie : Yeollie, gelebilir mi ✓✓

Xingie : Tabii :D ✓✓


Chanyeol ve sevgilisi Baekhyun Yixing'i görür görmez ona doğru ilerlediler. Baekhyun, gelmek istemeyen Chanyeol'u çekiştiriyor gibiyken Yixing aldırış etmeden kahvesine bakıyordu.


Baekhyun, Yixing'in sırtına vurduğunda keyifli görünüşü silinmişti. 

''Hey! Kris'in burada olmamasını mı sorun ediyorsun? Takma kafanı Xingiee. Biz buradayız. Luhan da gelecek birazdan.''

''Biliyorum Baekkie ama yinede...acıtıyor.''

''Anlıyorum diyebileceğim bir konu değil ki Xingie. Biliyorsun ki ben ve Yeollie ayrılmadık.''

''Biliyorum.''

''Ah, Luhan'da geldi.''

''Merhaba çocuklar. Chanyeol senin ne işin var? Normalde gelmezdin?'' merakla sordu Luhan. Bir sandalye çekip oturdu. Telefonunu açtı. Sehun'u çağıracaktı.


XiaoLu : Kafedeyim. Bizimkilerle. Gelecek misin? ✓✓

Se Hun : İşim yoktu. Geliyorum. ✓✓

XiaoLu : Görüşürüz Hunnie <3 ✓✓


Chanyeol doğruldu . ''Ben biraz dışarıdayım. Baekhyun seni almaya gelirim.''

''Tamam. Yeollie. Görüşürüz.''


Yixing bu mutlu arkadaşları arasındaki mutsuz günde sıkışıp kalmıştı.

Sehun, içeriye girdiğinde hemen boynuna sarılan Luhan'ı görmezden gelmişti. 

Herkes barışmıştı. Kris ve Yixing hariç.

Ki Yixing bunu istemiyordu da. 

- FLOPPY LIPS 2 -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin