on dört

202 18 2
                                    


Yixing kalbinin binbir parçaya bölündüğünü düşünürken Kris büyük bir şokun içinde çıkmakla mücadele ediyordu.

Neden hayatları normal değildi?

Bazen -çoğu zaman- Yixing mesaj atmış olduğu için pişmanlık duyuyordu.

Yataktan kalktığında yanındaki adama baktı. Ondan nefret ediyordu.

Yalan Yixing'e göre beyaz dahi olsa affedilemezdi.

Vücudu ağrıyordu ve yaraları iyice belirginleşmişti.

Elini yüzünü yıkadıktan sonra aynaya baktı. Bu halde okula gidemezdi.

İlk kez doktora gitmek ve uzun bir süre rapor almak istiyordu.

Sersem adımlarla mutfağa ulaştı ve kahve makinesinin düğmesine bastı .

Kris hala uyuyordu. Uyandığında ona ne diyecekti?

İki seçenek vardı. Kal yada Git. Yixing iki seçeneği de yapmak istemiyordu.

Oyun mu oynuyordu? Kris onun yüzünden neredeyse her gününü farklı bir yerde geçiriyordu.

Şimdi Yixing onu eve gönderemezdi. Babasının onu kabul edeceğinden endişeliydi.

---

Kris , uyandığında okula gitmek için çok geçti. Yixing'i yanında göremeyince endişelendi.

Gece boyunca onunla ilgilenmişti. Üstünü değiştirmişti ve yaralarına pansuman yapmıştı.

Fakat bunları yaparken Yixing bir kez bile teşekkür etmemiş somurtmuştu.

"Günaydın Yixing. İyi hissediyor musun? "

"Neden soruyorsun ki yalan mı söyleyeyim? İyiyim. "

"Lütfen Yixing. Zamanı geldiğinde herşeyi açıklayacağım sana söz veriyorum."

Yixing kaşlarını çatarak ona döndüğünde iyi bişey söylemeyeceği belliydi.

"Git Kris. "

Kris gözlerini büyüterek baktı ona. Dudaklarından çıkana inanmak istemedi. Daha geçende kal diyen o değilmiydi.

"Y-yixing?"

Yixing ağlamak üzereydi nedensizce. Sadece ona git demek koyuyordu.

Başını öne eğdi. Gözyaşlarını sakladı.

"G-git Kris. Lütfen..."

Kris, kapıya doğru ilerledi. Ağlayan sevdiğine baktı ceketini aldığında.

Ona söylerse şimdi belki ... belki mutlu olabilirdi.

"Ben s-seni ... seviyorum."

Kapının sert kapanış sesi duyulduğunda Yixing nefesinin kesildiğine yemin edebilirdi.

İtiraf.

İtiraf etmişti .

Sevilmek şuan Yixing'in düşündüğü en son şeyken nasıl bu kadar acıtıyordu?

Kris' e 'git' demek bir yandan...

Sevgisine karşılık verememek...

Yixing onu okula başladığı ilk günden beri seviyordu.

Bunu inkar edemezdi.

"Kahretsin ki bende seni seviyorum"

- FLOPPY LIPS 2 -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin