on sekiz

203 16 2
                                    


''Biletler?''

''Hazır hyung.''

''Para?''

''O da hazır hyung.''

''İlaç?''

''Tamam hyung.''

''Başka...rapor?''

''Onu geçen gün okula verdim hyung.''

''Pekala. Şimdi tek yapmamız gereken gidip Yixing'i bayıltmak ardından arabaya yerleştirmek. Uçuş saatine üç saat kaldı. Herşey için teşekkür ederim Sehun-ah. ''

''Bu yaptığımızın yanlış olduğunu düşünüyorum hyung. Fakat sen onu seviyorsun ve biliyorsun ki bunu zorla yapmazsan kabul etmeyecek. Bol şans hyung. İtalya onun hayali ve sen bunu gerçekleştireceksin. Senin adına mutluyum hyung.''

''Sana minnettarım Sehun-ah. Bu iyiliğini unutmayacağım.''

---

Kris, için tehlikeli macera başlıyordu. Derin bir nefes aldı. Siyah arabasına bindiğinde kararlı duruşunu bozmamaya çalışıyordu. 

Yixing, mutfakta olanlardan habersiz kendine yemek hazırlıyordu. 

Kris, evin önüne ulaştığında bedeni titrese de yapması gerekiyordu. Bilinen yöntemle bayıltacaktı Yixing'i.

Yixing, çalan kapıyı açmaya gittiğinde ne olacağından habersizdi. 

Kris daha onunla yüz yüze gelmeden bayılttı onu. 

Kucağına aldı. Ardından arabaya bindiler. 

Hareket etmemesi gerekiyordu. Biliyordu ki Yixing kapıyı açıp inmek isteyecekti. Tam olarak yirmi dakika sonra da uyanacaktı. 

Kris, psikopat gibi davrandığının farkındaydı. Herşey hızlı gelişiyordu. Onun üzülmesini istemese de bunun olması gerekiyordu.

---

Yixing uyandığında ellerini hareket ettiremediğini farketti. Çünkü elleri arabaya bağlıydı.  Yanındaki arabayı kullanan kişiye baktı.

Kris.

Nasıl olabilirdi bu?

''K-kris, neden b-buradayım? Sen nasıl? Nereye gidiyoruz?''

Kris yola bakarken konuştu. ''İtiraz etmeni istemiyorum Yixing. Senin ve benim için iyi olan birşey yapıyorum. Ve sana seçenek sunmuyorum. Beni sevsen de benden nefret etsende kabul edeceksin Yixing. ''


''İnmek istiyorum Kris. Zorla birşey yapamazsın. İNDİR BENİ ARABADAN!''

''Sessiz ol Yixing.''

''K-kris lütfen...''

Kris arabayı durdurduğunda Yixing dudaklarının üstündeki baskıyı hissetti. Bu adam ne zamandan beridir psikopatça davranıyordu?

Y/N: Bölümler hızlı geldi çünkü bir süre yokum. O nedenle gelmeyecek. Sizden istediğim yorumlamanız. 

- FLOPPY LIPS 2 -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin