üç

274 29 1
                                    

Chanyeol yolculuğu boyunca aksi davranmıştı. Kai tek başına eğlenmişti. Yeni bir çevresi olmuştu. Baekhyun'un morali gezinin yarısı boyunca bozukken daha sonra düzelmişti.

"Yeollie... neden bana cevap vermiyorsun? Kıskançlığın sırası değil!"

"Ne? Neyi kıskandım ki ben?"

"Yixing olabilir mi? Onun kadar kötü bir durumda mısın? Yanında bir sevgilin var."

"O kötü durumda mı? Kris neyine yetmiyor!"

"Aynı şey mi? Yixing'in ondan çekindiğini bildiğini sanıyordum."

"Bundan banane benim sevgilim onun için daha fazla endişeleniyorsa bu benim için sorundur!"

"Sesini yükseltme! Kris ve Xingie olmasa benimle gelemezdin!"

Baekhyun dudaklarını büzmüştü , uçağa binmeden önce yaptıkları bu küçük tartışma sadece Yeol'un kıskanmasından ibaretti.

Chanyeol biliyordu minnettar olmalıydı ama kalbi buna engel oluyordu.

---

"Kris...Jimin arıyor!"

Yixing yüksek sesle bağırdığında Kris ancak gelebilmişti mutfaktan.

Telefonu birden kapatmıştı hatta sinirle fırlatmıştı. Yixing sadece şaşkınca karşısındaki sinirli adama bakıyordu.

"Ne-ne...den?" Dedi çekinerek.

"Üzgünüm ama onun gibi sorumsuz piçlerle uğraşamam. Beni nereye çağıracağını biliyorum." Derken siniri biraz hafiflemişti ve onu izleyen çocuğun yanına oturdu.

Yixing bir an 'sorumsuz piç' sözünü hatırladı. Bu zamana kadar çoğu kişiden duymuştu ve hepsi Kris ve takıldıklarıyla ilgili konuşulurken geçiyordu.

Peki Kris neden şuan bir piç gibi davranmıyordu? Eğer Jimin gibilerle takılacaksa bu damgayı yemek zorunda değil miydi? Kabul etmiyor muydu?

"Seni belki de önemli birşey için aramışlardır. " sessizliği bozdu Yixing.

"Gerçekten bilmek istiyor musun? Şöyle demeliyim sanırım. Senin hayatta yapmayı düşünmediğin şeyler. Örneğin ; uyuşturucu alıp satmak, içki içip seks yapmak, kumar oynamak..."


Yixing söylediklerini düşündü. Evet , o bu dediklerinin hiçbirini yapmazdı. Ama Kris yapmış mıydı? O daha genç değil miydi tüm onları yapmak için?

"Sen tüm o söylediklerini yaptın mı Kris?"

Hayal kırıklığı yaşıyordu. O o kadar kötü birini sevemezdi.

"Y-yapmadım. "

---

Yixing huzursuzca yatakta kıpırdanırken kapının açıldığını duydu.

Kris gelmişti.

"Dışarıya çıkmalıyım. Daha doğrusu eve uğrayacağım. Birsey istersen yada birşey olursa bana mesaj at tamam mı?"

"Tamam."

Yixing ve Kris yarına okula gideceklerdi. Bir gün sonra ise tören yapılacaktı. Yixing'in olanlardan haberi yoktu ve açıkçası merak etmeye gücü kalmamıştı.

"Kris! Kris!"

Yixing uyandığında oldukça terlemişti ve korkuyordu. Kris onun odasına koştu.

"Ne oldu? Sen çok fazla terlemişsin."

"Kabus gördüm. Kris çok kötüydü."

"Geçti bebeğim burdayım. İyi hissedene kadar da burada olacağım."

"Teşekkür ederim. Korktum ama geçti. Bana bu kadar yakın olmana gerek yok Kris. "

"Benden iğreniyor musun?"

"H-hayır sadece... bu san-sanki sevgiliymişiz gibi"

Kris ellerini çektikten sonra buruk bir şekilde gülümsedi.

- FLOPPY LIPS 2 -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin