༒ ░ 4̴ ░ ༒

328 39 31
                                    

"Pekala, liste oluşmaya devam ediyor." Seokjin karşısındaki betalara bakarken gülümsemişti. Hoseok omega lideri kırmayıp tüm gece boyunca kimlerin timde yer alma potansiyeli olur ona bakmıştı, elindeki yirmi yedi kişilik ekipten seçmek zor değildi ancak yine de elinden gelenin en iyisini yapmak istiyordu. Bu yüzden dün bahsettiği isimlerin yeteneklerini ve genel bilgilerini çıkartıp sabahın erken saatinde düzenlenen bu toplantıda taktim ederken sevgilisine de arkadaşına güveniyordu. "Burada bilgileriniz var ancak sizleri de duymak isterim. Bizlere kendinizi tanıtabilir misiniz?"

Moonbyul sağında oturan büyüğüne döndüğünde saygıyla başını eğmiş ve sözü ona bırakmıştı. Gong Yoon derin bir nefesle odada kendisinden yaşça küçük bireylere bakıp gülümsediğinde herkesi kendine hayran bırakmıştı. "Ben Gong Yoon, beta anne ve babadan dünyaya geldim, bu yıkım yaşanmadan önce Oxford'ta alfa ve omegalar özelindeki feromon ilişkilerini, genotipik olarak koku bezlerinin ve etki kapasitesinin derecesini, bastırıcların mevcuttaki eksileri ve artılarını araştırma konusu edinip, bunun üzerinde yoğunlaştım. Annem bir biyologtu, bu yüzden fazlaca hakimim bu konuya, zira savaş sonrasında da annemler ile bu tür araştırmalar yapmaya devam ettik. Ayrıca uzman doktorum. Ekipte bana da yer verildiği için minnettarım. Umarım güzel vakit geçirebiliriz."

Adamın olgun ve harika telaffuzla konuşması odadaki herkesi etkilemişti. Jimin bu bakış açısının sadece ekip içinde kalmasını istemedi, yani saha da görmekten gerçekten mutlu olurdu. Bu yüzden Seokjin'e dönmeden, adama hevesle bakarken dudaklarına engel olamadan fikrini beyan etmişti. "Bence taklitçi kategorisinde Yoon'da yer almalı."

Seokjin gülümseyerek adama bakarken kardeşinin sesi ile gülüşü solmuş ve şaşkınlık ifadesi yüzünü kaplamıştı. "Taklitçi mi?"

"Evet." dedi Jimin ve mecburiyetle döndü büyüğüne. "Telafuzu, eğitim seviyesi dersek bunlar hafife alınmaz. Planın ilerisi çok yüzeysel ve tahmini ancak bir şey kesin; içeride kendi adamlarımız olmak zorunda. Merkez üssünden önce küçük soylu yerleşmelerini kontrol altına alacağız, bu yüzden Yoon'u onlardan birisinde, özellikle de sağlık sektöründe iyi bir konuma getirebilirsek işte o zaman merkeze girmemiz daha kolay olur." Jimin konuştuğudna herkes bir anlığına düşünmüştü. "Evet, belki biraz ileriyi hesaplamaya giriyor bu dediğim ama büyük adımları kurgulamadan küçük adımlar atamayız. İleriyi düşünürsek mantıklı bir plan olur."

Seokjin kısa bir süreliğine sessizce düşünceleri ile boğuştu. Kardeşi mantıklı bir açıdan bakmıştı, sürekliliği olabilecekti ve iyi ilerlenirse sağlam bir darbe olurdu. Ancak kötü giderse kaybedilecek tek bir adam olmazdı, tüm soylu kentleri buna karşı koğuşlanırdı. "O zaman sizleri gizlice soktuğumuz gibi giremez Gong Yoon." dediğinde kendi düşüncesini de ortaya atmaktan çekinmedi Seokjin. Masadaki evraklarda olan gözlerini kardeşine çevirdiğinde konuşmaya devam etti. "Yoon doğrudan, güvenli bir şekilde soylu kentlerine alınmalı. Sanki bunca zamandır esirdi de Soylulardan yardım istiyor gibi olmalı. Sağlam bir kurgu ile onu hedef kente yerleştirebilirsek onun için daha iyi olur."

"Sadece doktor profili ile bize yardımcı olabileceğini düşünmüyorum." dedi Seonghwa öne atılıp konuştuğunda, başını iki yana sallıyordu. "Yanlış anlamayın, elbette orada yükselmen için bir artı ancak bizim ve kendi güvenliği için birkaç dalda daha eğitim almalı. Yazılım bilmeli mesela, en azından temel ve gelişime açık bir seviyede, bu kazanımı ile bilgi alışverişimiz çok daha iyi gidebilir. Ayrıca dövüş eğitimi de almalı, benim görüşüm bu yönde liderim, siz ne düşünürsünüz bu konu hakkında?"

Herkes açıkça konuşmaktan çekinmiyordu çünkü tek bir bakış açısından öteydi bu açık oturum tadındaki toplantı. "Aslında mantıklı, Yoon biraz yükleneceğiz sana ama alfa üssü gelene kadar ve tim tam kalıbıyla oturana kadar senden kendini bu yönden geliştirmeni istiyorum. Seonghwa ve Yongsun yazılım konusunda sana yardımcı olacaktır. Dövüş eğitimi için Jimin'den başkasına güvenemem. O da sana gerekli düzeyde savunma ve dövüş eğitimi verecektir. Çalışmalarını arttırmanı istiyorum çünkü sen bizim için kilit nokta olacaksın."

GAMBLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin