༒ ░ 1̴8̴ ░ ༒

153 13 305
                                    

Hellööö, ben geldimm. Çok güzel bir bölüm getirdim size, yanlışlarım varsa özürler dilerim. İyi okumalar şimdiden aşağıda buluşuruz.

Jimin odasını kapısına vardığında, şaşkınlık belki de utançla odalarına giren omega arkadaşlarına son kez bakmıştı. Gülmekle ağlamak arasında kalmıştı mimikleri ama tek bir ifade bile takınmayarak herkese iyi geceler diledi ve dinleneceği gün olarak başlayan bu günü yorgunlukla bitirdiğine şükredip en azından yarını belki dinlenerek geçirim düşüncesiyle girdiği odasının kapısını kapadı sessizce.

Oda loştu, Jeongguk'un uyuduğunu düşündüğü için olabildiğince sessiz ilerlediğinde alfanın yatakta oturmuş elindeki kitabına odaklandığını gördü. Jeongguk gözündeki gözlüğün üstünden yorgun sevgilisine baktı ve kitabın bitirdiği sayfasını çevirip ayracı arasına yerleştirdi. "Bu kadar geç geldiğine göre anlaşmazlık oldu sanırım?" diye sorduğunda gülümsemeye çabaladı Jimin.

"Ve sende bunu sorduğuan göre hiçbir şey duymadın sanırım? Odalar gerçekten ses geçirmiyormuş ha?" misilleme yaptığında Jeongguk kaşlarını çattı ve kitabı komodin üzerine koyup yorganın altında daha toplanır hale geldi.

"Ne oldu?" Jimin botlarını çıkardı yatağa adımlarken, sonrasında altındaki kot şortunun düğmesini açtı ve hızlıca indirdi ayaklarının dibine. Jeongguk'un uzun ve bol gömleği düştüğünde kasıklarının altına tatlı bir elbise gibi oldu omeganın üzerinde. Tüm gün o şekilde gezmek sıkmıştı, bir de yetmiyor gibi tonla iş çıkmıştı başına ve daha yeni girebilmişti odasına. Sadece sevgilisinin kollarında dert yakınmak istiyordu.

Jimin hızlıca çıktı yatağa ve sevgilisinin açtığı kolları arasına girdi. "Kötü şeyler oldu."

"Senin başına mı bir şey geldi?" Jeongguk endişeyle sorduğunda Jimin başını iki yana salladı ve yerinde doğruldu. Alfanın gözlerine baktığında onun için ne kadar merakladığını gördü ve bu bir şekilde yüreğini hafifleten gerçeği oldu.

"Hayır ben iyiyim ama ne Yoongi ne Taehyung ne de üsteki omegalar iyi değil." Jeongguk biraz daha toparlandı yerinde, kaşları daha derin çatıldı.

"Jimin anlat artık ne oldu?"

"Taehyung kızıştı, eğer Yoongi kafasına bir şey ile vurmasaydı muhtemelen onu orada mühürlerdi. Ama bu da pek iyi olmadı çünkü Taehyung'un kafasında beş dikiş var, bastırıcısını da aldı ve şu anda dinleniyor. Yoongi ile Taehyung liseden beri tanışıyormuş ve aramızda kalsın kendisine istemeyeceği şeyleri zorla yapacak kadar ileri giden bir kalleşmiş. Oysa adam sanmıştım, tost çıktı."

Jimin nefessizce anlattığı gerçekler ile alfasını koca bir şaşkınlığa sürüklerken daha yarım saat öncesinde omegalar ile verdiği çabayı anımsayınca kendi tarafındaki yastığın birisini tutup yüzüne kapadığı gibi koca bir çığlık atmıştı. Sonrasıdna suratından çekip kızarmış suratla baktı büyüğüne.

"Ve korkunç bir gerçek daha omega arkadaşlarıma elimizdeki dildo ve vibratörleri verdim. Onları kızıştıklarında kendilerini bir şekilde tatmin etmeleri gerektiğini ve böylece rahatlayabileceklerini söyledim, bunun için elimizdeki çoğu işe yarar şeyi dağıttım bunların bizden çıkmış olmasını geçtim onlara tek tek anlatmamı bile garip buldular. Suratlarını görmen lazımdı sanki cinayet silahı vermişim gibi bakıyorlardı. İğrendiler falan ama anca ikna oldular. Liderlik sıfatım kaydı yemin ediyorum ki."

Jeongguk yüzünü buruşturdu. "Onlara bok gibi para verdim Jimin ve daha senin üstünde uygulayamadan başkaları mı aldı?" dedi alfa ve ofladı.

"Napayım, üzüldüm onların bir şey bilmez haline. Çok tecrübesizler, tam kızgınlık bile geçirmedik hiçbirimiz, neyse ben daha hafif atlatırım muhtemelen, sürekli seks yapan birisi olarak normal ama onlar hiç bilmekdikleri bir şey arzulayacaklar, yabancısı oldukları bir sancıyla uğraşacaklar. Üzüldüm Jeongguk, ne yapalım artık elimizdekilerle yetineceğiz." demiş ve aklına gelen şey ile gülümsemişti küçük olan. "En güzellerini bize sakladım ama. İki ya da üç tane kalmış olması lazım. Böyle en gariplerini ve belki de denemek istediklerimi."

GAMBLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin