අ..නේ....ස්ස්...ස.....සංධීර් ...
මම කෙදිරි ගෑවා.....සංධීර් ඇහිබැම අකුලගත්තා හරියටම මම නම් දන්නෙ නෑ කියන්න වගේ වෙනකොට මම කෙදිරි ගෑවා....
බහින්න......නැත්තන් මෙතනට ඇවිත් ගහයි.....
අ..අනේ....ද්..දාලා.....ය්..යන්න....එපා....ස්ස්....සංධීර් .....අ..අනේ.....ද්...දාලා.....ය්...යන්න........එ..එපානෙ....
යන්නෙ නැ ...දැන් තව උන්නොත් නම් ඔයා ගුටි කාවි.....
එ එහෙනම්...ම්ම්..මාව....ප්ප්..පැහැරගන....ග්ග්..ගියා....ක්..කිය....න්න....ස්..සංධීර් ...
ම්න් ...වම් ඇටෙ ගලවන් කියලා කියන්නම්කො....
ය්ය්...යෝ.....ස්ස්..සංධීර් ......උ..උඹට...උඹ...ම්ම්..මට....ක්..කිසිම...අ..ආදරයක්...න්න්..නෑ....ඔ..ඕන්....නෑ...ම්ම්..මං..ග්ග් ගුටි කන්නම්....අදින්...මේක....ඉවරයි...
මම මාව දාලා යන්න එපා ...අරක කියන්න මේක කියන්න කියනකොට මේඔක්කෝම අහන් උන්න සංධීර් නොහොබිනා කතා කිව්වා වගේම අවසානෙදි මම සම්බන්දෙ නවත්තල බැස්සා........බැහැලා ඒහැමෝම බලාගන ඉන්නකොට හොරා වගේ ගෑටුවා....තාත්තගෙ මූන ගස් මුට්ටියක් වෙලා මදිවට අතේ හනස්සකුත් තිබුනා...
ම්හුක්...අනේ බාප්පෙ...කොල්ලා ප්රේමවන්තයා ඉස්සරහා ගුටි කන එක නම්බුවට හරි නෑනෙ.........
අම්මා අනිත් අම්මා...බාප්පා එක පැත්තක ඉන්නකොට මම තාත්තා දිහා බලාගන ඔලුවත් පොඩ්ඩක් නමලා මම ආවා තාත්තෙ කියන්න වගේ අහිංසක දුක්බර හිනාවකුත් දාන් යන්න යනකොටම වැහිනැති හෙන ගහන්න වගේ තාත්තගෙ කටහඩ ඇහෙනවත් එක්කම මම හිටපු තැනම හිටගැස්සුනා ...
කොහෙද යන්නෙ....මෙහාට වර හුත්තිගෙ පුතා......
ම්හුක්....හුත්තිගෙ පුතා කිව්වා.....සංධීර් බොනට් එකට හේත්තු වෙලා බලන් උන්න හරියටම උඹට මම ගැහුවෙ නැතුවට කමක් නෑ....තාත්ත ගහනවනෙ කියන්න වගේ...මේ යක්සයා මගෙන් පලි ගන්නවා..
අනේ.... බා...ප්පෙ...කොල්ලා...වැරදි වැටහිමක් වෙලා වෙන එකෙක් එක්ක ගියානෙ. . ....
මම බාප්පා දිහා බැලුවා බාප්පත් අහක බලාගත්තා ...අද නම් එකෙක් වත් බේරන්න ඉදිරිපත් නොවෙනකොට තාත්තා හුත්තිගෙ පුතා කියපු හින්දම මම ජිමීව හෙව්වා...වයර් එකක් සෙරෙප්පුවක්...ඇදුමක්.....වාහන වල මොකක් හරි පාපිස්සක් කාපු දාකට තාත්තා ජිමියටත් කතා කරන්නෙ හුත්තිගෙ පුතා කියලා දන්න හින්දම මම ගොත ගගහා ජිමීට අඩ ගැහුවා...
BINABASA MO ANG
MELODY OF A AUTUMN PEONY💮🍁🍁
Fanfictionමේ ලෝකෙ කැතයි කියලා පාටක් නෑ... හැම පාටම ලස්සනයි.... ඔයා සුදු පාටට ආසයි... මම කලුපාටට ආසයි... සරලයි ... ඔයා ආස දේ මම ආස දේ නොවෙන්න පුලුවන් ... ඒත් මම ආසයි.... මොන දේ උනත්...ඔයා ඔයාම වෙන තැනට... එටතකොට මට පුලුවන් ඔයා ආස පාටිනුත් මගෙ චිත්ර්රෙ පාට ක...