Hepinize selam! Öncelikle bu ficteki her şey kurgudur, gerçeklikle alakası yoktur. Bir kusurum olursa özür dilerim. Şimdiden iyi okumalar. İsim her an değişebilir.
13 mayıs 2024 pazartesi güncellemesi;
İsim değiştirildi!
Eski isim; Psikolog
Yeni isim; Father
Lee Minho: 32 yaşında, büyük bir boşanma avukatlığı yapan bürosu vardır. Avukattır, başarısız evliliği sonucunda Junghoon ve Heejin adında bir oğlu ve bir kızı vardır.
Han Jisung: 28 yaşında, psikologdur. İşini iyi yapması ve memnun hastalarıyla bilinir.
Kim Seungmin: 28 yaşında, çocuk bakıcısı. Junghoon 2 aylıkken bakıcılığını yapmaya başlamıştır, (20 yaşındayken) şimdi hem Junghoon'un hem Heejin'in bakıcılığını yapmaktadır. Dışarıdan çocuk gelişimi bitirmiştir.
Yang Jeongin: 26 yaşındadır, gastronomi mezunudur. Minho ile anne ve babasının boşanmasıyla tanışmıştır. Şimdi ise aşçılık yapmaktadır.
Seo Changbin: 30 yaşında, avukattır. Minho'nun ve ailesinin bürosuna ailesiyle birlikte ortaktır. Başarılı avukatlığı sonucu büyük bir üne sahiptir.
Bang Chan: 33 yaşında, psikologdur Jisung'la beraber çalışmaktadır.
Lee Felix: 28 yaşında, dublaj sanatçısıdır. Minho'nun kardeşidir. Kalın sesi sayesinde sert gözükür, ama oldukça şirindir.
Hwang Hyunjin: 28 yaşında, Jung-hoon rehberlik öğretmenidir. Genellikle veliler ve öğrenciler ondan memnundur.
Lee Jung-hoon: 8 yaşında, Minho'nun en büyük çocuğu ve tek oğlu. Yarı Güney Kore'li yarı Alman.
Lee Hee-jin: 1 buçuk yaşında, Minho'nun en küçük çocuğu ve tek kızı. Yarı Güney Kore'li yarı Alman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Father | MinSung
FanfictionBaba ne demekti? Nasıl hissettirmekti? Baba nasıl olunurdu? Hiç bir şey bilmiyordu. Küfür, argo, zorbalık, ırkçılık içerir. Ana ship: MinSung Yan Ship(ler): SeungIn, ChanChang, HyunLix