Yang Jeongin
Elimdeki kahve bardağını masaya bırakarak tırnaklarımı kemirmeye devam ettim. Dün gece Chan Hyung'la olan bütğn geceyi hatırlamıştım ve resmen kendimi rezil etmiştim! Ben onu öpmüştüm!? Öpmeyi bırakın üstüne oturmuştum resmen!
Hızlıca yanıms yaklaşan bedenlerle saçlarımı karıştırdım.
Felix"Eğer ciddi bir şey değilse hepinizin ebesini sikerim ona göre!"
Karşıma oturarak böbürlenen Felixle göz devirdim. Hepsi yerleştikten sonra nefesimi verdim.
Jeongin"Helvam çilekli olsun arkadaşlar, ve cenazeme gelen herkese çilek kokulu hello kitty oyuncağı dağıtın...çilekli helvanın yanına çilekli süt olsun lütfen...Ve...kefenim mavi olsun...!"
Seungmin"Ne diyorsun amına koyacağım ha!"
Jeongin"Şey...ben..."
Felix"Ya sikicem ama söylesene olum?!"
Jisung"Lan bağırmayın gerizekalılar millet bize bakıyor!Ve jeongin söyle sende artık ne diye geceni köründe öleceğim yarı bizim kafeye gelin diye mesaj atarak telefonu kapatıyorsun gerizekalı"
Jeongin"Chan hyung'la öpüştüm sanırım..."
Felix"NE"
Seungmin"Rüyanda mı?"
Jisung"Ne sanırım lan!?"
Jeongin"Of bi durun amına koyayım ya...zaten kafam allak bullak oldu."
Felix şakaklarını ovuşturarak bana doğru eğildi.
Felix"Jeonginim...güzelim...yavrum...Ne demek şerefis pezevengin tekiyle öpüştüm...ha birde sanırım?"
Jeongin"O gece olanları hatırladım işte ya!"
Seungmin"E olum hani bir şey olmamıştı gece?"
Jeongin"Bilmiyorum çok içmiştim..Hem ben nerden bileyim Chan Hyung'un yalan söyleyeceğini ya!"
Jisung"Az bi durun ha belki utanma diye anlatmadı? Sen hatırladıklarını bi baştan anlat detayına kadar."
Jeongin"Of işte beni eve getirdi yolu bilmediği için. Sonra benim sarhoş olunca ne kadar saçmaladığımı siz biliyorsunuz zaten...Ve şey...Ondan hoşlanıyor olabilirim...hatta bunu ona söylemiş gibi bir şey olmuş olabilir..."
Hepsi tekrar ne nidasıyla bağırdığında göz devirdim.
Jeongin"Ya onu boşverin ben Tanrıçam Lana'dan bahsederken Brooklyn Baby açmıştımve gözlerine baka baka eşlik etmiştim!"
Jisung"Neye şaşıracağımı şaşırdım amına koyayım"
Jeongin"Birde ağladığımı hatırlıyorum....Ve birde ona güvenmek istediğimi söylediğimi...gerisi yok"
Felix"Jeongin... hoşlantı olduğuna emin misin..? Ondan bahsederken kızarıyorsun..."
Felix sırıtarak konuştuğunda kafamı olumsuzca salladım.
Jeongin"Evet,ve geçti gitti"
Seungmin"Jeongin...yoksa Minhyu-..."
Jeongin"Onu anma Seungmin."
Keskin ve net tonda söyledipimi fark etmemle eski haline geri döndüm.
Jisung"Her neyse, şimdi ne yapacaksın? Ona hatırladığını mı söyleyeceksin?"
Kesinlikle hayır!
Jeongin"Hayır, asla bir kere daha rezil olamam. Hatta mümkünse karşılaşmamaya çalışırım!"
Felix"O biraz zor gibi"
Seungmin"Cidden herifler hep dibimizde bitiyor amına koyayım ya zebellak gibiler resmen!"
Jeongin"Bilmiyorum çocuklar ama şuanlık elimden geldiğince ondan uzak duracağım."
Jisung"Kaçmak bir çözüm değil Jeongin"
Jisung'un dediğiyle bıkkınca nefes verdim. Sonuna kadar haklıydı belki ama şuan aklıma bir şey gelmiyordu.
Jeongin"Zamana bırakacağım Jisung belki o çoktan unutmuştur?"
Yani umarım...umarım unutmuşsundur Chan.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarettes After Sex ★Chanin★
أدب الهواة"Eğer konuşmaya devam edersen seni bayılana kadar öperim Chris." "Pekala,Jeongin...Bunun için sabırsızlanıyorum" .Minsung. .Hyunlix. .Chanin. .Seungbin. Gerizekali oldugum icin yazim ve mantik hatalari olabilir simdiden sorry!!!