☆¹²

234 29 74
                                    

Yang Jeongin

Çantamı yandaki boş yere fırlatarak kendimi sıraya bıraktım. Babam olacak herif eve geldiği hakkında mesaj atmıştı ve ben onun yüzünden bütün gece dışarıdardaydım, yani kısmen onun yüzünden diyelim biz.

Çantadan çıkardığım kulaklıkları ve telefonu elime alarak playistimden rastgele bir müzik açtım. Kafamı sıraya yaslayarak çatlayan başımı ovuşturdum. Müzik her derde deva.

Bu mutlu anım omzumun delice dürtülmesiyle son bulmuştu. Tanrı aşkına, sadece biraz kafa dinlemek istedim!

Bıkkınlıkla kafamı kaldırarak gözümü alan güneşle tısladım.

Jeongin"Güneş gibi parlıyorsun seung..."

Elimi gözüme siper ederek sinsice gülümsedim.

Seungmin"Gül sen gül, gülersin tabii. Sonuç olarak okulun en yakışıklı çocuğunu peşinde koşturuyorsun"

Jeongin"Kendi kendimin peşinden nasıl koşayım yanlışlık olmuştur."

Felix"Kafasına bir tane patlatsam anlar mı ki"

Felix'in araya girmesiyle göz devirdim, şua hiçbir şeye kafam basmıyordu, telefonumu kapatarak cebime attım.

Seungmin"Geldi baş solist.."

Kulağıma fısıldamasıyla gözüyle işaret ettiği yere baktım. Tüm ihtişamıyla yeni boyanan saçları kızların ilgi odağı olan Christopher Bang Chan..Kalbimdrki anlamsız gıdıklandıran hisse anlam veremedim, sanki birden fazla sıcak olmuş ve ben nefes almayı unutmuş gibiydim..

Jisung"YANG JEONGIN"

Kulağımın dibinde cırtlak sesiyle bağıran Jisung'la düşüncelerimden sıyrılarak irkildim.

Jeongin"Aptal!"

Kulağımı ovuştururken çocukların gerilemesi ve arkamda beliren gölgeye duraksadım.

Chan"İyi misin in-ah?"

Derince yutkunarak arkamı döndüm. Karşımda mavinin en güzel tonlarında boyanmış saçları gamzeleri ve aşık olduğum basketbol tişörtüyle yüzüme gülümsüyordu..

Jeongin"İ-iyiyim.."

Hadi ama Jeongin sen ne zaman böyle pısırık oldun!?

Seungmin iki kolunada bizimkileri takarken biz gidelim bakışı atarak sınıftan çıktı. Karşımdaki sırayı ters çevirerek önüme oturdu. Şimdi fark etmiştim sınıfta bizden başka kimse olmadığını.

Jeongin"Bir şey mi diyecektin..?"

Yanından masaya yerleştirdiği kutuyla kaşlarım havalandı. Dışı yıldızlar ve gül yapraklarıyla çizili beyaz sade ve hoş bir kutuydu. Şaşkın bakışlarım anlamsız bir ifadeye dönüşürken kıkırdadı.

Chan"Bunu vitrinde ilk gördüğümde aklıma sen geldin, resmen senin için yapılmışa benziyordu. Baksana"

Eliyle kutuyu önüme ittirdiğinde emin olamadan kapağını havaya kaldırdım.

İçinde boynunda kırmızı bir kurdele olan örgü bir tilki duruyordu. Gözlerim şaşkınlıkla büyürken utançtan ne yapacağımı yada ne söyleyeceğimi bilememiştim.

Jeongin"B-bu çok güzel.."

Örgü tilkiyi elime alarak kulaklarını inceledim, küçükken kaybettiğim küçük prens tilkisine benziyordu.

Chan"Sana benziyor demiştim"

Gülümseyerek kıkırdadım.

Chan"aslında sana söylemek istediğim bir şey var Jeongin"

Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin