☆²

485 56 18
                                    


Yang Jeongin

Chan hyung'a sofrayı toplanmasında yardım etmiştim, şu an ise telefonumu arıyordum.

Jeongin"Hadi ama ya nerdesin!?"

Chan hyung evi için bazı şeyler almaya markete gittiği için telefonumu ararken rahatça söylenebiliyordum.

Çalan telefonumla beraber zaferle gülümsedim.

Seungmin, arıyor...

"Efend-..."

"Jeongin çabuk pılını pırtını topla bizim kafeye gel!"

Telefonu açmamla birlikte kulağımı siken seungmine karşı sinirle soludum.

"HADİ YA!"

"seung... EĞER BİRAZ DAHA BAĞIRARAK KULAĞIMI SİKMEYE DEVAM EDERSEN BENDE KAFEYE GELDİĞİMDE SENİ SİKERİM."

"Olur~"

"Şaka yapıyorum göt herif!"

"Onu gelince konuşuruz hadi acil durum!"

"Tamam ama-..."

"Aması yok! Hadi dedim jeongin!"

Suratıma kapatılan telefonla sinirle gülümsedim. Chan hyung'un gelmesini beklemem gerekebilirdi ama şu an bunu yapacak değildim. Yukarı uyandığım odaya çıkarak eşyalarımı çantaya doldurdum. Telefonu elime alarak alt kata indim. Öylece gitmeyecektim tabii ki.

Mutfakta buzdolabının üstünde asılı olan post-it'ten bir tane kopartarak yanında duran kalemi elime aldım.

Arkadaşım aradı, gitmem gerek her şey için çok teşekkür ederim sana zorluk çıkardığım için de özür. Kıyafetlerini yılayarak getireceğim okulda veririm. Yeniden teşekkürler Chan Hyung.

-Yang Jeongin-

Notu görebileceği şekilde kapının yanındaki komidine yapıştırdım. Ayakkabılarımı giyerek dışarı çıktım. Evet şimdi hem sorguya çekilmek hemde saçma sapan olacak 'acil' işi öğrenmem lazımdı.




Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin