Kaos demistim ama bu kadar uzatmak zoruma gitti bunlari yapmak lazim artim degil mi😍
Jeongin
Çantamdaki tilkiyi sıraya koyarak kulaklarını kıvırmaya başladım. Chris nerdeyse 3 gündür yanıma uğramıyordu, hatta uğramayı bırakın yüzüme bile bakmıyordu. Ben mi aptaldım yoksa evren fazla mı acımasızdı?
Felix haklıydı, ben Christopher Bang Chan'e sırıl sıklam aşık olmuştum.. Tabii bu şuan ne boka yarayacaksa
Tilkiyi kapının sesiyle çantama koymak için elime aldım.
Felix" Hey, iyi misin inie-ah?"
Ah, size söylemeyi unutmuştum, Felix sonunda hyunjini kabullenebilmişti ve hayatı boyunca hiç yaşamadığı çocuksu mutlulukları yaşıyordu.
Jeongin"Yani, iyiyim neden kötü olayım ki Lix?"
Sahte gülümsememi muhtemelen anlamıştı ve elini elimin üstüne koyarak destek verircesine gülümsedi.
Felix"Bir anda uzaklaşmanız nedenini anlamıyorum, chan evet iki gündür iyi değildi ama şu son iki gündür yüzünde güller açıyor eminim bir açıklaması olacaktır sana hem ben bazı şeyler duydum.."
Duraksamasıyla kaşlarım havalandı ne duymuş olabilirdi?
Jeongin" Ne duydun Felix?"
Dudaklarını kemirerek elini geri çekti.
Felix"Hyunjin bana Chan'in bu gün yanına geleceğini ve süpriz gibi bir şey yapacağını söyledi.."
Hyunjin'den bahsederken kızarıp gülümsemesini bir kenara bırakarak son cümlerleri düşündüm. Yanıma mı gelecekti? 3 gün boyunca hiç yüzüme bakmadıktan sonra? Mutlu mu olmalıydım sinirlenmeli miydim hiçbir fikrim yoktu. Ne düşüneceğimi ne hissedeceğimi bilmiyordum.
Felix"ne yapacaksın?"
Jeongin"Bilmiyorum Lix.."
Ellerimle saçlarımı karıştırdım ve kafamı sıraya koydum.
Felix"Benim fikrim, akışına bırakmalısın ne diyecekse desin sende kendinden emin ol sonrasını düşünürüz"
Kafamı onun olduğu tarafa kaldırmadan çevirerek gülümsedim.
Jeongin"Teşekkürler lixie"
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───Çantamı toplayarak nefeslendim. Felix'in dediği şekilde olmamıştı, chan'in yanıma gelmesini bırakın okula bile gelmemişti.
Tilkiyi çantama koyarak omzuma astım. Telefonu elime aldığım sırada yanıp sönen ekran ve bildirim sesiyle mesajın sahibine bakmadan tıkladım.
Chris
Bana kızgın olduğunu biliyorum küçük tilki
haklısın da ama senden son bir şans istiyorum
inan bana bu sefer
gerçekten sana söylemek istediğim
herşeyi söyleyeceğim
sadece 1 saat kalman yeterli
istemezsen gidersin
sana herşeyi anlatacağım
ve beni bir daha hayatın boyunca görmezsin
ama lütfen attığım konuma gel
bu benim için sandığından önemli
GörüldüChris yazıyor...
Jeongin
Pekala geleceğim
Ama sadece 1 saat
Oda söylemek istediğin şeyi merak ettiğim için
GörüldüChris çevrimiçi
Chris yazıyor...Chris
Tamam nasıl istersen
▪︎Konum
Akşama doğru 8 gibi gelebilirsinJeongin
Tamam görüşürüzChris
Görüşürüz
GörüldüJeongin çevrimdışı
Chris çevrimdışıTelefonu cebime atarak hızlı adımlarla otobüs durağına ilerledim, attığı konum ormanlık bir yerdi. Aklıma gelenle cebime attığım telefonu tekrar elime alarak gruba tıkladım.
"Minho az daha baksa jisungu si-"
grubu aranıyor...Jeongin"Soru sormadan konuya geçiyorum, yarım saate benim eve gelin gelince anlatırım size"
Cevap vermelerine izin vermeden çoktan kapatmıştım.
İçimde engelleyemediğim bir heycan vardı, ve kalbim şimdiden deli gibi atmaya başlamıştı bile.─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Seungmin"Jisung zevkine şıçayım bune! Çocuk date'e gidiyor pavyona değil, hem sen bunu nerden buldun amına koyayım?"
Seungmin elindeki kıpkırmızı ceketi yatağa geri fırlatarak ellerini silkeledi.
Jisung"Ne bileyim dolapta buldum"
Jeongin"Zaten giyindim ne bu kıyafetler?"
Jisung"Ben ortada kıyafet göremiyorum şuan"
Seungmin onaylarcasına kafa salladı. Aslında ben memnundum üzerimde bol gri bir sweatshirt ve klasik siyah boğazlı bir converse vardı.
Felix"Jeongin bak ne buldum"
Elinde gösterdiği siyah kot ceketle bol siyah kot pantolonu salladı.
Seungmin"Evet hadi bunu giy, içinede gri kısa kollu, altına aynı coverseler güzel olur"
Daha fazla diretmeden giyinerek yeniden gelmiştim, seungmin ve jisung alt katta pes oynuyorlardı Felix ise aynlalı masada birşeyler kurcalıyordu.
Jeongin"Napıyorsun?"
Felix elimden çekerek sandalyeye oturttu.
Felix"itiraz istemiyorum çok birşey yapmayacağım."
Sesimi çıkarmama izin vermeden elindeki hafif kapatıcıyı göz altlarım ve yüzümdeki küçük lekelere sürerken gülümsedi.
Felix"Bizim bebeğimiz büyümüşte date'e hazırlanıyor"
Kıkırdadığında gülümsedim. Bir kaç işlem daha yaptıktan sonra dudağıma şeftali rengindeki lipbalm'ıda dudağıma sürerek ellerini geriye yasladı.
Felix"Çok gururlu bir anneyim.."
Yalandan gözünü sildiğindr kahka atamadan edemedim.
Aşağı inerek çocuklarla vedalaştıktan sonra taksi çevirerek attığı konumu söyledim, aracın haraket etmesiyle kafamı cama yasladım. Hava biraz serindi ama bu hoşuma gitmişti.
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarettes After Sex ★Chanin★
Fanfiction"Eğer konuşmaya devam edersen seni bayılana kadar öperim Chris." "Pekala,Jeongin...Bunun için sabırsızlanıyorum" .Minsung. .Hyunlix. .Chanin. .Seungbin. Gerizekali oldugum icin yazim ve mantik hatalari olabilir simdiden sorry!!!