☆⁸

370 37 54
                                    

Yang Jeongin

Anlamsız sözüyle kaşlarımı çattım. Boğazını temizleyerek yeniden konuştu.

Chan"Yani gitmesen? Hala güzel haraket edebildiğim söylenemez"

Bileğimi bırakarak ensesini kaşıdı. Hızlıca kalktım.

Jeongin"Tamam, ama telefonunu kullanmama izin verir misin?"

Ne, ne tamamı amına koyayım!? Ağzımdan benden habersiz çıkan kelimelerle yumruğumu sıktım. Yandaki telefonu bana uzattı.

Jeongin"Hemen geleceğim!"

Hızlıca banyo olduğunu düşündüğüm kapının ardından beyaz fayansların göründüğü odaya girdim. Evet banyoydu. Klozetin kapağını kapatarak üzerine oturdum, telefonu açarak arama kısmına girdim ve ezbere bildiğim ilk numarayı aradım.

-Alo?, Merbaha

-Seungmin benim jeongin

-Jeongin? Lan nerdesin amına koyayım! Saatlerdir seni arıyoruz piç!? Sıçarım senin ağzına ha! bune ya! Nerdesin bok çuvalı!? Şerefsiz puşt pezevengi!

Telefonu kulağımdan çekerek ardı ardına sıraladığı küfürlerin bitmesini bekledim, kısa süre gelen oflamayla telefonu yeniden kulağıma götürdüm.

-Bitti mi?

-Evet!

-Güzel, her neyse telefonum okulun spor salonunda onu bir şekilde almanız lazım

-Ne? Neden lan? Bir dakika bu kimin telefonu?

-...Chris?

-NE

Telefonu gelen bağırış sesiyle yüzümğ buruşturup uzaklaştırdım.

-Bağırmasana! Her neyse ben bu gün onun yanında olacağım saçma sapan şeyler düşünmeyin ve gitmem lazım!

Yeniden küfürler sıralayacağını bildiğimden telefonu kapattım, oturduğum yerden kalkarak yüzüme soğuk su çarptım ve ardından banyodan çıktım.

Chan"Ben sana kıyafet vereyim"

Telefonu masaya bırakrak ellerimi olumsuz anlamda salladım.

Jeongin"Ah, hiç gerek yok ben böyle iyiyim."

Chan"Var jeongin okul formanla duramazsın"

Ayağa kalkarak benim olduğum tarafa ilerledi. Buna gerçekten hiç gerek yoktu.

Jeongin"Ah önemli değil hyung-"

Son söylediğimle göz devirirken gülümsedim.

Jeongin"Yani Chris,"

Memnuniyet dolu bir gülüş kazandığımda içimde fillerin tepindiğine yemin basabilirdim!

Chan"Şimdi sana kıyafet verelim!"

Yanımdan geçtiğinde nefeslenerek koltuğa oturdum.

Jeongin"Sen harbiden bozuldun ya"

Elimi kalbimin üzerine koyarak gözlerimi kapattım. Sakinleşmeyi bırakın sanki at yarışındayımış gibi hızlanmaya devam ediyordu!

Yanıma gelen Chris'le ayağa kalkıp eğildim.

Jeongin"Teşekkür ederim"

Chan"Bir daha önümde eğilirsen yada hyung dersen imdat diye bağırırım."

Kafama attığı fiskeyle kıkırdadım.

Jeongin"Peki...Hyung"

Bir kaç adım gerileyerek sırtım, gerçek olmadığını belli ederek kaşlarını çattı ve hızlıca üzerime geldiğinde elindeki kıyafetler yere düşmüştü.

Chan"Yang!-..."

Ayağının dolandığı kıyafetlerle yere düşmemiz- daha doğrusu Chris'in üzerime düşmesi- bir olmuştu.

Kalbim tam rahatladığı sırada yeniden fillerin tepilmesi gibi atarken bu sesi Chan'in duymaması için dua ediyordum!

Bakışları altında eziliyordum resmen! Başka tarafa baksana be adam!

Gözlerim koyu irislerde kaybolurken biraz aşağısındaki şekilli dudaklara kaymamak için zor duruyordum. Hele aramızda cmler bile yokken.

Chan"Üzgünüm iyi misin?"

Kalbimde pompalanan kanın tamamının yanaklarıma hucüm ettiğini hissetmemle gerçek dünyaya döndüm, kafamı hızlıca aşağı yukarı salladım.

Gülümseyerek yanaklarıma bakarken bir elini sağ yanağıma sürttü.

Chan"Hasta falan mı oldun kıpkırmızı kesilmişsin, üstelik sıcaksında?"

"Ben geldim ihtiyar!"

Ne zaman açıldığını bilmediğim dış kapının sertçe kapanması ve gelen kız sesiyle kafamı hızlıca oraya çevirdim.

"Bir dakika ne!?"

Elindeki poşetler yere düşerken aklımdan sadece bu kızın bu eve nası girdiği düşüncesiydi. Neden onda anahtar vardı? Ya sevgilisiyse?




























Stray Kids⋆ꗃ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stray Kids
⋆ꗃ

Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin