☆¹⁰

237 27 0
                                    

Yang Jeongin

Gözlerimi feci baş ağrısıyla yatakta açtığımda hızlıca doğruldum. Siktir, bu rüya mıydı yani?! Yorganı kenara koyarak ayağa kalktım. Ama aniden giren sancıyla inledim. Kafamı iki yana sallayarak aşağı inmek için merdivenlere yöneldim.  Başım cidden fena zonkluyordu. Karşılaştığım manzarayla resmen deja vu yaşamıştım.

'Elbette üst sınıflardan aşırı taşşaklı üstünde siyah bol diz altı şort dışında hiçbir şey olmayan bir Bang Chan görmeyi beklemiyordum. Şu an okuldaki çoğu kızın hayalini yaşıyor muydum? Kesinlikle evet. '

Chris yeniden aynı haraketleri tekrarladığında yüzümdeki gülümsemeye engel  olamamıştım. Tabii bu biraz kısa sürmüştü, kafasını kaldırarak arkasını döndüğünde yeni uyanmış gibi yaparak etrafa bakındım.

Chris"Oh, uyandın"

Kafamı evet anlamında sallayrak sandalyeye oturdum. Masadaki telefonu çalarken gördüğüm isimle izin ister gibi kaşlarımı kaldırdım.

Chris"Elbette senin arkadaşın sonuç olarak ve 4 kez daha aradı"

Mahçup bir biçimde hafifçe eğildim ve telefonu alarak yeniden ayağa kalktım. Biraz uzaklaştıktan sonra aramayı cevapladım.

- Ne  var seungmin? Sabahtan beri 4 defa aramışsın? Ya hayır telefon benimde değil ki?

-Jeongin... Bay yang.

Duyduğum isimle alaycı ifadem yok olurken iliklerime kadar kanımın donduğunu hissetmiştim.

-Jeongin o seni arıyor, ve yanında başka bir kadın daha var...sanırım yeni karısı.

Ciddi çıkan ses tonunu umursamazken duyduklarım midemi bulandırmıştı.

-Ona yerimi söylemediniz değil mi?

-Ne? Elbette hayır! Adam zaten orospunun önde gideni seni ona verecek kadar aklımı yitirmedim!

Aynı fikirde olmamıza gülümserken içerden seslenen Chrisle ciddileştim.

-Pekala ben sonra halledeceğim siz bana bırakın, yeterki kapıyı ona açmayın.

-Tamam sende dikkat et, bir şey olursa ara hemen

Onun görmeyeceğini bilsem dahi kafa sallayarak telefonu kapattım. Arkamda meraklı bakışlarla beni süzen bir adet Chris görmeyi beklememiştim.

Chris"Bir sorun yok değil mi bembeyaz oldun?"

Söylediğiyle gülümseyerek kafamj olmusuz anlamda salladım. Çekingen adımlarla masaya yaklaşarak oturdum.

Şuan resmen dejavu yaşıyordum tek fark bu sefer kendi isteğimle onun evinde olmamdı.

Önümdeki yemekle bakışırken o herifle ne yapacağımı düşünüyordum, cidden sıkmıştı. Bu her sene oluyordu evime geliyor, beni alacağını söylüyor, arkadaşlarımı darılıyor ve benim polise gitmemle sona eriyordu. Klasik bir Yang ailesi.

Yemek boyunca ikimizde tek kelime etmemiştik,ben kendi düşüncelerimle boğulmuştum sanırım.

Kenarda duran telefona seungminden bildirim geldiğini gördüğümde izin isteyen bakışlarımı yüzüne çevirdim, omuz silkmesiyle hızlıca telefonu elime aldım.

Kim Seungmin:
Jeongin baban evde ve lanet herif defolmuyor!
Polis çağıracağımızı söylememize rağmen gitmedi.
Ben oğlumu bekleyeceğim gerekirse poliside bekletirim dedi ruh hastası herif.

Mesajına görüldü atarak kendinden sil yaptım, boğazımı temizleyerek kafamj kaldırdığım sırada zaten bana doğru bakan iki adet iris beklememiştim.

Chan"Tanrım, jeongin...hayalet gibisin şuan"

Mahçup bir biçimde gülümseyerek ayağa kalktım.

Jeongin"Benim gitmem gerekiyor, ama ihtiyacın olursa arayabilirsin hemen geleceğim!"

Masada telefonu ilaret ederek sonralara doğru sesimi yükselttim. Kıkırdayarak gülümsedi.

Chan"Pekala ama kıyafetler sende kalsın...İtiraz istemem Yang."

İtiraz etmemin saçma olduğu kanısına vararak kafa salladım.




















































Selam kardes,

Bu bolum kısa oldugu ıcın ozur dılerım 😭😭😭

Ama bazı seylerı acıga kavusturmak ıcın flasback yapacagım yanı jeongın neden babasından nefret edıyor bunu ogrenmenız ıcın!!! 😳😳😳

Dıger bolumu pesıne atarım hemen gıdın bakın bakalım! 🐰😽💖

Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin