☆¹⁴

150 20 3
                                    

Jeongin

Arabanın durmasıyla parayı ödeyerek indim, mekan ormanlık alanda az ileride sarı ışıkların aydınlattığı bir yerdi.

Adımlarımı ışığa doğru yönelttiğimde küçük bir kızıl dereli çadırıyla yerde minik minderlerin yanında bir piknik sepeti vardı. Ağaçlar küçük sarı ampullerle süslenmiş sanki özel bir alan oluşturmuşlardı.

İçimdeki hayran duygusu gülümsememe neden olurken kalbim yeniden hızlanmıştı.

Chan"Gelmişsin.."

Arkamdan gelen sesle topuklarımda dönerek yutkundum, mavi pantolonu kafasındaki şapkası üstünde tamamen oduncu gömleği,siyah tişörtü ve uzun bağcıklı botlarıyla karşımda duruyordu.

Jeongin"Evet.."

Yavaş adımlarla karşıma geçtiğinde tepeden tırnağa utandığımı hissetmiştim. Yüzümü incelerken kaşlarının çatılmasıyla piknik sepetinin yanından aldığı ıslak mendille yeniden karşıma geldi, elini belime atarak kendisine çektiğinde nefes almayı unuttuğumu hissettim..

Islak mendili nazikçe yüzümde gezdirirken konuşmayı akıl edebilmiştim.

Jeongin"N-napıyorsun?"

Chan"Lekelerinle harika görünüyorsun, onlar kusur değil jeongin"

Silmeyi bitirdiğinde ıslak mendili cebine koyarken gülümsedi.

Chris" Seninle konuşmam gerekiyor..uzun zamandır yapmaya çalıştığım ama cesaret edemediğim yada vakit bulamadığım konular var.."

Dudaklarımı dişlerken konuşmasını dinlemeye başladım.

Chan"Seni ilk proje günü ellerindeki yapıştırıcı ve yüzüne yapışan simlerle Jisung'u kovalarken görmüştüm, aslında ilk aşka inanmazdım yang.. ama seni görene kadardı. O gün projede aslında başka biriyle eşleşmiştin ama müdürle konuşarak halletmiştim. Bana gerçek dışı gelmişti güzelliğin, seni herşeyden kıskanmaya başlamıştım o günden sonra.. Hatta partide başka çocuklarla sarhoşken sarmaş dolaş  dans edişinde bile felixi ben yönlendirmiştim oraya..O gece olanları hatırlıyor musun bilmiyorum ama ben hayatımın en güzel 2 gecesinden birini yaşamıştım.."

Duraksayıp yüzümü incelediğinde sözüne ben devam etmek istedim.

Jeongin" Hatırlıyorum.."

Gözleri ışıldadığında dudaklarını aralayarak konuşmasına devam etti.

Chan"Güzel, o gün ve bende kaldığın gece dudaklarının saliseler içinde nasıl bağımlılık yaptığını anlamıştım, seni düşünmediğim bir gün geçiremedim son günlerde ailemle ilgili sorunlarımdan dolayı sana açıklayamadım, ama senden bir an bile vaz geçmedim.. Sana olan sevgime aşk diyemem çünkü aşk bu kadar derin mi bilemiyorum.. Tek bildiğim seni sevdiğim jeongin..seni deliler gibi seviyorum ve eğer sende-"

Daha fazla konuşmasına izin vermeden parmak uçlarıma çıkarak dudaklarına kısa bir buse kondurduğumda gözleri büyümüştü, ardından gülümsediğinde eli yeniden belimi kavrayarak kendine çekmişti. Gözleriyle yüzümü inceleyerek dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı, nefeslerimiz birbirine karışırken konuşmasıyla dudaklarımız birbirine değiyordu.

Chan"Gerçek olamayacak kadar güzelsin.."

Kıkırdamama kalamadan dudaklarını dudaklarıma kenetlemişti.

Alt dudağımı dudakları arasına alarak çekiştirmesiyle kıpkırmızı olmuştum. Ellerimi yukarı kaldırarak omuzlarından ittirmeye çalışmıştım, ama sadece çalışmıştım gülümsediğini hissetmemle tek eliyle bileklerimden tutmuştu.

Nefessiz kalmamızla ayrıldığında başını boyun girişime koyarak sıkıca sarılmıştı.

Chan"Eğer bu bir rüyaysa beni uyandıranı ters düz sikeceğim"

Gülümseyerek ince ses tonuyla söylediğiyle kıkırdayarak elimi saçına çıkararak okşamaya başladım.

Kafasını kaldırmasıyla elim boşluğa düşmüştü. Meraklı bakışlarımla yüzünü inceledim gözleri yüzümün her bir detayını aklına kazımak ister gibi sürekli geziniyordu.

Aniden gözümün altına ve dudağımın kenarına öpücük bırakmasıyla kaskatı kesilmiştim.

Chan"Tanrı bir insanı bu kadar kusursuz nasıl yaratabilir?"

Dudakları boyum ve yüzümün her yerinde gezinirken daha fazla utancımdan yerin dibine daha fazla girmemek için kendimden uzaklaştırarak minderlerin ve sepetin olduğu yere irerledim ve minderlerden birine oturdum.

Jeongin"Bunlar ne?"

Konuyu değiştirmeme kıkırdayarak arkamdan ilerleyerek yanıma oturdu. Sepeti kucağına alarak içinden çilekli süt, cupcake ve  daha bir sürü çilekli yiyecek çıkarmıştı.

Jeongin"Sen benim çilek sevdiğimi-"

Chan"Seninle ilgili her detayı biliyor sayılırım"

Kıkırdamasıyla gülümsedim.

─── ⋆⋅☆⋅⋆ ───

















Kısa kısa yazıyorum ki sevgili bölümlerini hızlıca yazabileyim umarım seversinizzz 🫶😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin