Yang Jeongin
"Who's that?"
Sarı saçlı kız ingilizce konuşmaya başladığında üstümdeki bedeni omuzlarından ittirdim, wyağa kalkarak boğazımı temizledim.
"Is he your boyfriend?"
Dediği şeyle gözlerim büyürken Chris elini anlına vurdu.
Chris"Hannah, she speaks English idiot"
Gözleri aynı benimki gibi büyürken dudaklarını birbirine bastırdı.
Hannah"Ah, üzgünüm"
Gülümseyerek elini uzattı.
"Hannah Bang, bu gerizekalı ihtiyar'ın güzeller güzeli kız kardeşi"
Sırıtarak Chris'e ima yaptığında kıkırdayarak elini tuttum. Cidden aklımdan neler geçmişti kardeşim diyene kadar????
Chan"Her neyse, berry nerde?"
Hannah hızlıca elini çekerek kapıya koştu.
Hannah"Hassiktir arabada unuttum!"
Hannah hızlıca kapıdan geri çıktığında ensemi kaşıdım. Eve gitmeyi deli gibi istiyor olabilirdim şuan.
♡
Resmen çok gerici bir gece olmuştu! Hannah Chris'in yaralarını fark etmiş ikimizede tonlarca soru sormuştu üstelik chris onu saçma sapan yalanlarla geçiştirmişti. Ah üzgünüm, şuan ise mecburi olarak misafir odasında tavanla bakışıyordum saat gece yarısını geçeli çok olmasına rağmen uykum zerre gelmemişti. Boğazımda hissettiğim iğrenç kuruluk hissiyatıyla komidinde duran el fenerini açtım ve yere doğrultarak odadan çıktım. Yavaş adımlarla merdivenden inerken karşımda-mutfakta- gördüğüm bedenle irkildim.
Elbette buzdolabının önünde kısa kollu bir şeyler arayan Christopher beklemeyi düşünmüyordum. Yavaşça arkasını döndü.
Chris"Oh,jeongin?"
Jeongin"Şey..su içmek için gelmiştim ama"
Kıkırdayarak dolaptan iki teneke kutu içinde içki çıkarttı.
"Hmmm, aslında daha iyisi var"
Şişelerden birini bana uzattğında tereddüt etsemde almıştım.
♡
Saatlerdir Chris'le balkonda sohbet ediyor ve içiyorduk, hani herşey normal tamamda ben galiba deli gibi sarhoş olmuştum. Şaka yapmıyorum kaçtane içtiğimi bile hatırlamıyorum lan!? 5,6,7?
Etraf bulanıklaşmaya başladığında kafam iyice gidip geliyor beynim uyuşuyordu. Ama bu beni durdurur muydu? Elbette hayır. Masada duran şişelerden birini almak için ayaklandığımda bileğimden tutulmam bir olmuştu.
Chirs"Yeter artık Jeongin"
Mızmılanarak uzanmaya çalıştığımda bileğimden sertçe geriye çekmişti, altımda hissettiğim baskıyla gözlerim büyüdü. Evet sarhoş olabilirdim ama bu utanma duygumun kaybolduğu anlama gelmezdi.
Chris"Yeter dedim"
Zorla yutkunduğumda, her zaman olduğu gibi deli gibi atan kalbime küfürlerimi sıraladım. Bakışlarım dudaklarına gitmemek için zor dururken aramızda nerdeyse cmlerin bile olmaması işimi zorlaştırıyordu.
Gözlerim gözlerine çıktığında onunda benden farksız olduğunu görmek kanımda tuhaf bir hissiyata yol açmıştı.
Dudaklarımda hissettiğim baskı ve artan acı okyanus kokusu keskinleştiğinde gözlerimin yerinde çıkacağına andımı basardım!!
Okulun üst sınıflarından yüce taşşaklı ve bir okadar yakışık olmasının yanında kas yığını olan Christopher Bang Chan beni öpüyordu?!
Alt dudağıma gelen ani acı ve kan tadıyla resmen aydınlanma yaşamıştım. Bedenim benden habersiz karşılık verdiğinde düşünme yetimi kaybetmiş gibiydim. Sanki zaman durmuş bu anı sadece ben yaşıyorum....Tanrım eğer bu bir rüyaysa beni asla uyandırma.
Nefes nefese ondan uzaklaştığımda gözlerini bir salise olsun gözlerimden ayırmamıştı.
Chan"Bunu da diğeri gibi unutacaksın..."
Koltuk altlarımdan tutarak beni kenara bırakarak, elleriyle yüzünü kapatarak dirsekleriyle beraber dizlerine yaslandı.
Chan"Bununla baş etmek çok zor...Seni seviyorum ve buna rağmen her seferinde bunu unutacak oluyorsun!...Bunu istemiyorum..."
Yeniden bana doğru dönerek elleriyle yanaklarımı tuttu ve ona bakmamı sağladı.
Chan"Seni seviyorum Yang jeongin!"
Aniden dudaklarımda hissettiğim baskıyla resmen hayatımın şokunu yaşıyordum. Onunla öpüşmem yetmezmiş gibi birde beni sevdiğini öğrenmiştim?!
Ah siktir cidden eğer bu bir rüyaysa beni uyandıranı güzelce sikecektim.
♡
selam selam selammm biliyom bk gibi ve kisa oldu cunku bu bi ✧GECIS BOLUMU✧
hernys diger bolumu yaziyom ben hadi bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarettes After Sex ★Chanin★
Fanfic"Eğer konuşmaya devam edersen seni bayılana kadar öperim Chris." "Pekala,Jeongin...Bunun için sabırsızlanıyorum" .Minsung. .Hyunlix. .Chanin. .Seungbin. Gerizekali oldugum icin yazim ve mantik hatalari olabilir simdiden sorry!!!