☆³

499 43 93
                                    

Yang Jeongin

Olayın üzerinden üç gün geçmişti ve sanki çok normal bir hayatım varmış gibi olaylar büyümüştü.

Ben çocuklara bütün olanı anlatmıştım. Felix Chan hyunga sinir olmuştu.Onların
acil iş dedikleri şey ise Jisung'un aşık olmasıydı. Aman ne acil(!) Ha birde kim olduğunuda söylemedi ki paşam!

Chan Hyung, o...biraz tuhaflaştı...yani sanırım? Son zamanlarda bulunduğum yerlerde onu da görüyordum ve bu biraz...nasıl desem ki? Ya tuhaftı işte!

Bakışlarımı yemek tepsisinden çekerek nefesimi dışarı verdim.

Jisung" Ben diyeyim size bu Chris denilen herifte bir şeyler var!"

Jisungun baktığı yere bakmaya tenezzul bile etmedim, çünkü karşılaşacağım manzarayı biliyordum.

Seungmin"Chris kim amına koyayım?"

Felix"Tanrım sabır! Chan, seungmin...Chan yani Chris!..Şerefsiz oğlu it işte!"

Jisung Felix'in bacağını cimcikleyerek arkamı işaret etti. Bıkkınlıkla kafamı çevirdim.

Chan hyungve arkadaşları bize yiyecekmiş gibi bakıyordu ve bu korkutucuydu...Bir dakika, bize bakmıyorlardı?

Kafamı yeniden öne çevirdiğimde yanımıza yaklaşan Tayeong ve arkadaşlarını görmeyi beklemezdim açıkçası. Kısa bir bakışla tekrar arkama baktığımda gözlerinden ateş çıkartarak yanımıza oturan gruba bakıyorlardı.

Onları götüme almayarak önüme döndüm ve karşıma oturan Tayeong'a gülümsedim.

Tayeong"Merbaha Jeongin~"

Aegyo yapmaya çalışması...olmadı ama umursamamaya çalıştım.

Jeongin"Merhaba tae"

Jungmi Felix'e sırnaşmaya çalıştıkça, Felix yandan bakış atarak göz deviriyordu.

Seungmin ve haweon ise gözlüklerini düzelterek sakince yemeğe devam ediyorlardı.

Jisung ve Minyeop'u hiç sormayın bile! Resmen birbirlerine hırlıyorlardı!

Boğazımı temizleyerek önümdeki pirinç kekiknr uzandım. Ama önümden hızlıca çekilmesiyle kaşlarımı çattım, Jisung bana sırıtarak pirinç kekini ağzına attı.

Sinirle önündeki keke çubuklarımı uzattım ama o çoktan tepsisini çekmişti bile.

Jeongin"Ver lan pirinç kekimi! Doyumsuz domuz!"

Jisung" Yeme yavrum sen sonra birileri beğenmez seni"

İmalıca konuşarak sırıttığında dilimi yanağımda gezdirdim. Götüne sok o chani!

Jeongin"Banane amına koyayım! Sanki çokta götümdeyei beğenip beğenmemesi! Ver şimdi kekimi!"

Jisung kafasnı olumsuz anlamda salladığında bıkkınlıkla nefes verdim. Ağzımı aralayarak bir şeyler söyleyeceğim sırada tabağıma konulan prinç kekiyle duraksadım.

Tayeong bana gülümseyerek pirinç kekini gösterdi.

Tayeong"Ben sevmiyorum,benimkini alabilirsin inie"

Karşılığında gülümseyerek teşekkür mırıldandım. Jisung ise bozulmuşça tayeonga bakıyordu.

Pirinç kekine uzandığım sırada sertçe masaya konulan tepsilerle herkes irkilmişti. Hepimizin yanında tepsiler vardı.

Yavaşça kafamı kaldırarak yanımda karşımdaki tayeonga öldürücü bakışlar atan Chan'i görmeyi beklemiyordum.

Chan tepsimdeki pirinç kekini yeniden jisunga verirken, yerine kendininkini koymuştu.

Cigarettes After Sex ★Chanin★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin