Perfect sister a bölüm yazmıştım biraz sonra canım sıkıldı azıcık da buna yazayım dedim skmzkskskdskdksk
Neyse hadi iyi okumalar ehehehehehe
___________________________________________
Siktir! Onun burada ne işi vardı lan?!
Esther de olayı çakmış olacak ki hızla arkasını dönüp sandalyesini benim önüme doğru çekmişti.
Amacının beni gizlemek olduğunu anladığım an bende kafamı eğip iyice kendimi görünmez hale getirmiştim.
Bu iyi değildi, hemde hiç iyi değildi.
Bir ihtimal yanlış görmüş olabilir miydim?
Dehşet dolu gözlerle bana bakan Esther masanın üzerine bırakmış olduğum telefonun işaret etmişti bakışlarıyla.
"Ona yaz, kontrol edeceğim. Eğer o çıkarsa, sıçtık demektir."
Endişeyle telefonu elime aldıktan sonra hesaba girmiş ve hızla ona yazmıştım.
Ppenbokgibiymiskanka: Bu arada çok önemli bir şeyi söylemeyi unuttum.
Mesajı gönderdikten sonra bildirim sesi gelmesini bekledim bir süre. Birkaç saniye sonra da onların masasından bir bildirim sesi gelmişti.
Masa çok uzağımızda değildi ve Reiner olduğunu düşündüğüm çocuk arkası dönük bir şekilde masanın bize yakın olan kısmında oturuyordu, hemen yanında da kumral bir çocuk vardı. Eren ve yanında oturan siyah saçlı çocuk ise onun karşısında duruyordu.
Biraz önce buraya dönmüşlerdi ancak şu an herkes kendi halinde takılıyordu.
Esther önüme siper olup beni kapatırken hafifçe yana kayıp çaktırmamaya çalışarak sarışın çocuğa diktim gözlerimi.
Oturduğu sandalyeye yan bir şekilde rahat rahat yayılırken telefonunu eline almış, sırıtarak ekrana bakıyordu. Kısa bir süre sonra parmaklarını oynatıp bir şeyler yazmıştı.
Reinerr_b: Neyi?
Gelen mesaj ile sertçe yutkunmuştum. Yemin ederim ki bu oydu ve ben çok büyük sıçmıştım.
Ppenbokgibiymiskanka: Gaysin.
Telefona bakarken sinirle solumuş ve bir şeyler yazmıştı.
Reinerr_b: Değilim gay falan neyini anlamıyorsun?
Reinerr_b: Kadınlardan hoşlanıyorum anasını satayım.
Ppenbokgibiymiskanka: Ne diye kızıyorsun be?
Ppenbokgibiymiskanka: Anladık gay değilsin.
Ppenbokgibiymiskanka: Onu bunu geç de, Porco hâlâ yanında mı?
Amacım Porco denen şahısın görünüşünü öğrenmekti, daha sonra da eve girince Eren'den bilgi almaya çalışıp durumu kesinleştirecektim.
Çünkü hâlâ konuştuğum çocuğun Eren'in bizden devlet sırrı gibi sakladığı arkadaşlarından biri olma ihtimali beni geriyordu. En çok sinirimi bozan ise o olduğuna emin olmamdı.
Gözlerim sarı kafadayken Esther de kendi telefonundan konuşmalarımızı okuyordu.
Reinerr_b: Ne bu senin Porco merakın?
Ppenbokgibiymiskanka: Şu sorulara soruyla cevap verme huyundan vaz mı geçsen acaba?
Reinerr_b: Hayır?
Ppenbokgibiymiskanka: Gıcıksın.
Reinerr_b: Biliyorum.
Ppenbokgibiymiskanka: Sana buradan bir uçasım geliyor varya, anlatamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAYSİN | Texting [Reiner Braun] (BEKLEMEDE)
Fiksi UmumPpenbokgibiymiskanka: Gaysin anla artık yeter. Ppenbokgibiymiskanka: Gay gay gay gay gay gay gay Reinerr_b: Değilim aq. Reinerr_b: Bir siktirgit. Ppenbokgibiymiskanka: Aa çok ayıp Ppenbokgibiymiskanka: No küfür (Görüldü) Ppenbokgibiymiskanka: GÖRÜLD...