21. BÖLÜM

169 17 78
                                    

Evet evet yb attım çok harikayim sixjdidkdkkdkd

Lütfen geç attığım için çok sövmeyin dinxidjd
______________________________________

Çakma bad boylardan kurtulmak isteyenlere destek vakfı

Siz: Çakma bad boy saltanatına son vermek isteyen?

Fasulye çevrim içi
Cüceninki çevrim içi
Porco'nun Ex çevrim içi

Siz: Lan bu ne

Siz: Hayatsız gibi bu anı mı beklediniz de aynı anda çevrim içi oluyorsunuz??

Cüceninki: KİMLERİN DONUNU ATEŞE VERİYORUZ???

İris'in yazdığı mesaj ile sırıtmadan edememiştim. İris ve Lynia, onlar ben ve Esther'e yeni katılan ve artık bizden olan yeni iş ortaklarımızdı. Lynia, o gün okulda karşılaştığım siyah saçlı, kahküllü kızdı. Ben ve Esther'in tam arkasında oturuyorlardı.

O gün beni Reiner denen kalleş sarı pipiden kurtardıktan sonra biraz sohbet etmiştik. Daha doğrusu, ben onu benimle sohbet etmeye zorlamıştım. Laynia'nın en yakın arkadaşı, yani İris ise sonradan bizimle tanışmıştı.

Lynia, Porco'nun eski sevgilisiydi. Bilge görüntüsü ve son derece etkileyici konuşma tarzına rağmen Porco denen salakla önceden sevgili olmasına inanamamıştım doğrusu. Çünkü Porco tam bir salakken bu kız bir dehaydı. Kusursuz ve son derece kibar, tabi geçen seneye kadar...

Anladığım kadarıyla Lynia dokuzuncu sınıfken ve Porco onuncu sınıfken çıkmaya başlamışlardı. Sonrasında ise Porco bir haltlar yemişti ancak Lynia bunu bana ve Esther'e anlatmamıştı. Çünkü henüz o kadar yakın sayılmazdı ve doğrusu bu konu hakkında konuşmayı pek sevmiyordu. Ancak benim için neler olduğunu anlamak zor değildi.

İris ise Lynia'nın en yakın arkadaşı ve tam zıttı karaktere sahip olan biriydi. Oldukça tatlı ve sevecendi. Düşünce tarzı tam benimkiler gibiydi ve onunla eğleniyorduk. Hatta Esther bazenleri buna sinir oluyordu ve bu oldukça tatlıydı.

Geçen sene çıkan bir dedikodu varmış ve bu dedikodunun başrolü ise Porco, Lynia, İris ve Lynia'nın adını bile söylemek istemediği gıcık bir kız. Bu kadrodan anlayabildiğim kadarıyla Porco denen gerizekalının bu üçüncü kişi olan kızla bir haltlar çevirmiş olmasıydı. Sonuç olarak ise Lynia ve İris bildiğiniz kafa göz kıza girmişlerdi ve en sonunda sınıfları değiştirilmişti. Böylece biz tanışabilmiştik.

Lynia'yı aldattığını düşünmüştüm ancak o gün Porco'nun Lynia'yı gördükten sonra verdiği tepki kafamı karıştırmıştı. Çünkü Porco hâlâ Lynia'ya karşı bir şeyler hissediyor gibiydi. Bu sevgi mi yoksa pişmanlık mı anlayamamıştım doğrusu.

İris ise Porco'ya gıcık gitse de Levi'ye kafayı takmıştı. Bunun için Lynia onu fazlasıyla azarlıyordu.

Porco'nun Ex: Şu salağı gaza getirmeyin lütfen

Porco'nun Ex: Sonra başıma bela oluyor

Cüceninki: Ay git be

Cüceninki: Sana mı söyledim sanki

Cüceninki: Drakula kılıklı Drakulara seni

Fasulye: LAN EREN'DEN KURTULMAK İSTEYEN KİM DE GELMİŞ BENİ GURUBA ALIYORSUN??

Siz: Ay gerizekalı

Siz: Defol gruptan

GAYSİN | Texting [Reiner Braun] (BEKLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin